Amway, pochybný multilevel marketing

Posted on Leden 4th, 2011 in Byznys by admin

S prodejci Amway se musel setkat již každý z nás a pokud jste to štěstí ještě neměli, určitě se na vás brzy usměje. Cílem tohoto článku je podat pravdivé a nezkreslené informace lidem, kteří by snad chtěli začít pro Amway pracovat pod domněnkou rychlého zbohatnutí.

Nebudu zde psát řeči o tom, jak tu je společnost Amway již několik let a jak se ji neustále daří, jak má velkou základnu v USA a jak mají její výrobky desítky certifikátů. Hodnotit kvalitu společnosti podle počtu let na trhu je hodně zcestné a podle počtu certifikátů je ještě větší blbost. Certifikáty se dají jednoduše koupit.


Pokud jste narazili na vašeho budoucího sponzora a nechali se unést žvásty o tom, jak si vyděláte desítky tisíc hned první měsíce a možná vyhrajete i půjčku nějakého BMW auta, protože se budete snažit, tak se hned zase vraťte zpátky do reality. Poslouchá se to hezky, ale praxe je jiná. Každý sponzor vám nejdříve ukáže, jak funguje klasický obchod a jak funguje obchod pro Amway. Tohle můžu garantovat, protože je to ve výukovém programu Amway a říká to většina lidí. Všechno dává smysl. Výrobek v obchodě jde mnohem delší cestou, a proto je jeho konečná cena vyšší. Každý článek řetězce si totiž bere provizi. U Amway jdou výrobky rovnou k vám, tzn. cena je mnohem nižší, protože tam není skoro žádný mezičlánek. Tohle je vcelku logické a mohu to podtrhnout. Jenže se zkuste podívat na ceny výrobků a hned je tato logická teorie přetrhnuta. Jar za 200 CZK, špagety za 300 CZK, kečup za 150 CZK, prostě běžné spotřební zboží za obrovské ceny. Sponzor vám tyto ceny neukáže a pokud si je zjistíte, hned podotkne, že jsou ceny vysoké proto, protože se zde kupují výrobky ve velkém. Tzn. že špagety za 200 CZK jsou třeba 5x objemnější než klasické špagety v obchodě. Potom podotkne, že i jar na nádobí toho umyje 5x více než jar klasický, tzn. že budete mít nádobí z jednoho jaru asi tak 5 let, protože obyčejný jar z obchodu vydrží 1 rok pokud máte doma myčku. Já jsem si to vše zkalkuloval a došel k závěru, že výrobky z obchodu jsou o něco málo levnější než produkty Amway, když se to vše přepočitá na stejné hmotnosti.

Takže vlastně výrobky Amway jdou z obchodu rovnou k vám, výrobky jsou ale stále dražší než v klasickém obchodě. Tak co je tohle za Multi-Level-Marketing (dále MLM) ? Klasický MLM se vyznačuje kvalitním a levným produktem, kde se reklama platí až za konečné zákazníky, to jsou ty provize. To ale Amway jednoznačně není. Navíc člověk občas něco vyleje a poničí. Kdo má náladu na to koupit si Amway jar za 200 CZK a ředit to do 5ti lahví ? A pokud to nezředíte, tak toho musíte dávat strašně málo, jenže stejně to občas přelijete a máte hromadu pryč. Kvalitní koncentráty nejsou tak dobré jak se na první pohled zdá a hlavně jsou velmi nepraktické.

Dále se možná bude nějaký Amweják ohánět kvalitou produktů. Tohle je nekonečná diskuse a i když by měly být produkty Amway vzhledem k ceně mnohem kvalitnější, být to tak nemusí a my to nikdo nezjistíme. Jak jsem psal v úvodu, certifikáty se dají koupit. Navíc si myslím, že i kdyby byly produkty kvalitnější než v běžném obchodě, kdo má na to v době krize kupovat si echt kvalitu ? Každý není král, aby si mohl dovolit sníst k večeři půlku špaget za 300 CZK, když si je může koupit v obchodě za 20 CZK a to jsou ještě ty kvalitnější.

V článku jsem se zaměřil především na produkty jídla, protože to se nakupuje nejvíce. Ale ani u produktu pracího prášku není cena levnější než v běžném obchodě. Amweják vám opět řekne, že prací prášek oblečení neničí a podobně, ale nikdo to už nedokáže. Možná tak vlastní zkušenost něco dokáže.

Takže abychom si to shrnuli, Amway by se neměla prezentovat jako MLM, protože nabízí drahý, i když možná kvalitní produkt. Pokud nakonec začnete pro Amway pracovat, budete muset lidem nutit něco, co se špatně prodává. Budete chodit na sezení, kde si budete vylívat mozek a vždycky se dozvíte jen to, abyste kupovali produkty Amway, protože za to máte body a z nich máte peníze (špetku peněz). Pokud si uděláte zpětně roční kalkulaci, zjistíte, že jste utratili za jídlo tak 5x více než kdybyste nakupovali v běžném obchodě. Až pod sebou budete mít přes 100 lidí a každý z nich bude nakupovat, možná si pak vyděláte na zvýšené náklady za jídlo.

Já osobně bych nikdy nemohl pracovat pro něco, kde je předražený produkt. Protože nutit lidem něco drahého a vymlouvat se na kvalitu je neefektivní. Však si vězmete auto, třeba Ferari. Jasně, je to opravdu luxus, ale výrobní náklady se rozhodně nerovnají kvalitě auta. Nebo třeba notebooky Dell. Notebook za 18 000 CZK není o tolik horší než notebook za 30 000 CZK. Respektive na dražších modelech se dává vyšší marže, je to klam. Podnikatel si koupí notebook za 50 000 CZK aniž by tomu rozumněl, protože vychází z přesvědčení, že drahá věc = kvalitní věc. To je většinou pravda, ale v porovnání cena/kvalita jde o nekvalitní produkt.

  1. Milan
    16 Únor 2011, 23:08

    Amway byznys je založen hlavně na manipulaci a vylívání mozků. Bacha na ně!

  2. Marie
    21 Únor 2011, 19:05

    Jedná se o sektu. Jednou jsem byla na tom jejich meetingu, a nic podobnýho jsem nikdy neviděla. Sekta!

  3. Lukyn
    01 Březen 2011, 12:05

    Amwayáci jsou blbové. Ségře to úplně zničilo vztah. Z jejího kluka se stal totální vypatlanec.

  4. Mara
    26 Březen 2011, 22:33

    Ja jsem amwayak a sem stímhe kšeftem stoprocentně spokojen ty vyrobky nejsou drahé jsou levné akorat si musíš umět spočítat kolik tě vyde když to budeš ředit je do hustej a hlavně zabavnej kšeft

  5. lump
    29 Březen 2011, 00:00

    netuším co je zač ten člověk,který vymyslel tento blog,ale když napíše v prvním odstavci,že si můžu koupit certifikát,tak je na úrovni desetiletého dítěte nebo mu někdo platí za to,že píše tyto lži.Možná by jste měl zavolat na firmu Amway a říct jim to samé,co tady píšete.Jen vás chci upozornit,že soudní výlohy jsou dost velké.A závěrem,zkuste uhádnout,který MLM byl na světě jako první a kdo je zakladatelem MLM na světě.Až to budete zjišťovat,tak mějte hodně blízko na toaletu,protože se vám vyskytnou střevní potíže.

  6. jsinula.cz
    30 Březen 2011, 01:43

    Amway nedělám, přesto výrobky odebírám a jsem s nimi spokojen. To, že Amway výrobky srovnáváte s běžnými výrobky jen dokazuje, že tu hovoříte o něčem, co sám ani neznáte. Neříkám, že je vše od Amway nejlevnější, ale na kvalitu se zvyká celkem snadno. A vůbec mi nevadí, že některé výrobky vychází dráž. Pro mě je důležitá kvalita. Pokud se budeme bavit konkrétně o špagetách, tak pak i v supermarketech přeci můžete zakoupit třeba i za 90 Kč za 250g. Není zas tak málo lidí, kteří kromě ceny porovnávají i jiné faktory.
    Jsem registrovaným odběratelem Amway (tzv. Privilegovaný zákazník) a vůbec netušim, že bych něco musel a už vůbec ne, že bych musel něco někomu vnucovat. Spíše mi to připadá, že se bojíte nějaké uzavřené komunity, a proto tu obviňujete Amwayáky ze sektismu.
    A to, že tu hovoříte o ceně značky Ferrari a Dell dokazuje, že o marketingu ani o kvalitě skutečně nic nevíte. Ferrari jsem neměl a nejel jsem s ním, takže nemohu hodnotit, ale notebooky Dell jsou kvalitativně na úrovni notebooků Lenovo a rozhodně nelze Delly srovnávat s žádnými levnějšími značkami. Nikdy jsem si na žádný z notebooků od Dellu neměl proč postěžovat. Ovšem pochybuji, že by např. Acer, Asus, nebo některý z levnějších HPček vydržel takový nápor, který vydrží notebooky jako Lenovo či Dell. A mimo toto, kolik notebooků 13″ seženete na trhu i s interním DVD a 3G modemem?

  7. Jiří Šubr
    30 Březen 2011, 08:28

    lump: Ano certifikáty se dají koupit, ale to je jem zlomek toho, co je na Amwey nejhorší. Nastudujte si nejdříve pojem MLM a potom tu hovořte o tom co je a co není MLM. Amwey se za tento obchodní model jenom skrývá. Pokud to nechápete Vy, nevadí, ono to docvakne jiným lidem a to je podstatný.

    jsinula.cz : Pár produktů občas používám jako třeba pastu a přijde mi dobrá, ale takových produktů je strašně málo z celýho toho kvanta. Tyhle produkty spíš ujisťujou samotný obchodníky od Amweye že ta kvalita tam je, ale to neplatí u všech produktů a už vubec ne u jídla. Navíc jsem se zaměřil na konkrétní Amwey prodejce a ne na někoho, kdo si občas objedná jen to co chce, tím si samozřejmě nic nevydělá. Uzavřená komunita ? Neplácejte nesmysly. A k těm notebookům ? Já už viděl hodně rozbitých Dellů a to především těch za 30k a více, navíc píšete úplně o něčem jiném, kvalita Dellu za 18k je srovnatelná s Dellem za 30k viz článek. Žádné pochybné značky jako Asus, Acer, HP a MSI zde neuvádím a také jsem zastánce nákupu kvalitnějšího notebooku, ale opět musí to být levnější model a ne „dělo“ za 50k, tam je ta přirážka velká a neodpovídá to poměru kvalita/cena.

  8. lump
    30 Březen 2011, 17:38

    Ano pane Šubr,zamozřejmě jsem si zjišťoval co MLM je a taky vím co ostatní neví a jestli vy si myslíte,že Amway je pochybný kšeft a MLM,tak nemáte informace.Nevím co Vy si o Amway myslíte a vůbec mě to nezajímá,ale pokud vím,že ta firma funguje od roku 1959 a spousta jinejch,kteří se chtěli k Amway jenom přiblížit už je dávno v loji,mi za to stojí.Nehledě na to,že tady veřejně prohlašujete jak jsou drahé třeba špagety.Zjistěte si co je koncentrát,a pak porovnávejte ceny.

  9. Jiří Šubr
    02 Duben 2011, 12:26

    V oblasti MLM se pohybuji již přes 6 let a opravdu vím, co znamená obchodní model MLM a že to Amway není. Základem každého MLM je kvalitní produkt, který je zároveň i levný, protože jde přímo od výrobce k zákazníkovi. Tohle Amway v žádném případě nesplňuje. Tím že budete kupovat Amway výrobky místo těch klasických, tak neušetříte a ani to nevyjde finančně na stejno, proděláte. Takže tohle MLM není.

    To že tu je Amway x let a podobně, to mě jako nijak nezajímá. Neznamená že hráč co je na trhu nejdéle je nejlepší.

    Vím co je koncentrát a sám jsem to v článku zmiňoval, ale u jídla je koncentrát k ničemu, prostě se najím a basta a nebudu si počítat kolik jsem snědl sacharidů a vitámínů a podobně. Pokud jo, pak bych měl možná sezení od Amway vynechat, protože mi to leze na mozek.

    A jak jsem zmiňoval JAR, musí se to přelývat do X láhví, občas se něco vyleje, občas se toho použiju víc než musí, je to nepraktický a je s tím zbytečně problémů, já si chci koupit JAR a už ho jen použít, chci ho koupit levně a chci, aby tam byla nějaký kvalita. Tohle jsou požadavky většiny lidí a tímhle směrem se Amway zatím ještě nevydal.

  10. M.Štovíčková
    08 Duben 2011, 16:33

    Psát o Amway,kritizovat,něco o čem nevíte téměř nic,je skutečně velice povrchní přístup.Jsem NVP Amway už 17 let a výrobky bych za žádnou cenu nevyměnila za produkty z klas.obchodu.K firmě mě přivedla nikoli touha po zbohatnutí,ale kladný vztak k živ.prostředí ve kterém budou žít další generace.V první řadě Dish drops,který nazýváte Jarem,což je srovnání,které si tento produkt nezaslouží.
    Nařeďte si jar a napijte se ho,Pokud to přežijete,budete mít trvalé následky poškození jater.Nebo ho vylévejte na zahradu,nejlépe na stejné místo a jinde vylévejte Dish Drops a pak porovnejte stav
    půdy,či záhonu.Víte vůbec z čeho se skládá
    jar,jaká je jeho výrobní cena? Raději kupujete jar,který je karcinoggení,zatěžujete přírodu množstvím plastů a po nás potopa……
    Dish drops se ředí do jedné pullitrové láhve a ta naředěná lahev je levnější než ten váš oblíbený agresivní jar.Máte vůbec základní vzdělání,že si to neumíte spočítat?.Moje dcera,která měla ekzém a mytím v jaru trpěla,protože měla ruce rozpraskané do krve a Dish Drops byl jediný produkt,který šetřil citl.pokožku.Základ je deriv.kokos.oleje,což asi nevíte,měl jste špatného a neinformov.poradce,jste spíše desinformovaný.L.O.C. je produkt,který dokáže nejen mýt a čistit,ale můžete se v něm i koupat,i miminku ho dát do vody,nebo používat na masáže,obklady apod. Zkuste se koupat v jaru,budete mít skutečně „nádherně hebkou“ pokožku.

    A co obaly? Kolik máte lahví od jaru za rok?Proč jsou obaly Amway hranaté,napadlo Vás to?Amway recykluje,u nás se toho ještě
    nikdo neujal,myšlení našich lidí je značně omezené.Kvalita? Jak snadné je zjistit kvalitu výrobku,myslíte,že se nedá zjistit?
    Tak to bych Vám velice snadno dokázala,ale
    Vy byste si vždycky našel nějaký neopodstatněný argument,protože Váš zájem je škodit firmě,pravděpodobně jste byl neúspěšným partnerem,protože jste tu práci nedělal s láskou,ale hlavně pro peníze,což v MLM nefunguje,musíte se nejdříve přesvědčit o kvalitě a nečekat rychlé zbohatnutí,což MLM také není.To vyžaduje čas,ochotu se neustále vzdělávat,trpělivost,umět jednat s lidmi,být pokorný a přístupný změnám.Proto je MLM výběr těch nejlepších lidí,ti co vydrží a zůstanou hlavně srdcem věrni zásadám,patří pak k elitě národa a takových lidí je méně.A je to především práce na sobě.Amway partneři musí mít především vztah k život.prostředí,lásku k lidem,umět také přijmout odmítnutí lidí,jako jste Vy a povznésti se nad tím,co odporuje zásadám slušnosti a pokory.
    Ještě k jednomu z množ. výrobků,např.k pracímu prášku: Zkoušel jste ho někdy?Existuje jednak cenové porovnání,ten od Amway je nejlevnější.Víte z čeho je vyroben?Nevíte,to byste nepsal takové lži.Zkuste si namočit hřebíky do tohoto prášku a do jiného,nechte je tam měsíc,pak porovnejte.Ty v Amway prášku mám namočené 15 let a nerezatí,no asi je ekonomičtější si koupit novou pračku,aspoň se bude více vyrábět a živ.prostředí více zatěžovat.Neznáte vůbec složení,dávkování,to může posoudit člověk s citlivou pokožkou.Můžete jar vrátit,když Vám nevyhovuje,za plnou cenu? Můžete vrátit kosmetiku z obchou po čtvrt roku zkoušení,když Vám třeba nevoní parfém,aniž byste uvedl důvod?
    Amway jsou nejlevnější a nejkvalitnější produkty na světě,které šetří,peníze v 1.řadě,zdraví,živ.prostředí,námahu,obaly,jediné,které mají luxusní líbivostní garanci,ale pouze jen pro slušné lidi,kteří umí jednoduché kupecké počty a mají vztah ke všemu,co chrání zdraví a přírodu.Není to pro každého,což je správné,vždycky budou lidé,kteří budou chtít bezpracně zbohatnout,jako naši politici a když se jim to nedaří,nejjednodušší je pomlouvat a pomstít se,ale tím škodíte jen sobě,Amway bude fungovat dál i bez Vás,Vaše kritika je kapka v moři.A co je MLM? To jste opravdu moc málo přečetl,stačí např.knížka „Největší příležitost v dějinách lidstva“ a mnoho dalších,asi nerad čtete,je to přece ztráta času,ale lidé jsou takoví,nic tím nezískáte,naopak jen ztratíte.Manipulaci s lidmi nesnáším,nikdy se mnou nikdo v Amway nemanipuloval,jen jsem celá léta získávala informace a vzělávala se ve všech oblastech,především v ekologii,zdraví,ale i marketingu,který nemá konkurenci.Je to o svobodném podnikání,zřejmě nevíte,co je sekta.Více čtěte,pak kritizujte a dokažte,že je ten jar,který podporuje rakovin.bujení lepší a levnější,naslouchejte,diskutujte,argumentujte a pak teprve kritizujte,ale fakty.Vaše kritika je problém,který vychází z Vás,nemstěte se za své chyby těm,kteří jsou na jiné úrovni myšlení.Je mně Vás líto,potřebujete pomoc,hledejte a najdete.

  11. Jiří Šubr
    08 Duben 2011, 17:19

    Tento komentář jsem musel nechat zveřejnit aneb jak se pozná jasně zfanatizovaný Amwayák, viz výše.

    Já jsem zapomněl že lidi od Amway vědí úplně vše, dokonce i to, že já o Amway nic nevím, zajímavé, možná věštba z koule zn. Amway ?

    Děkuji že jste uvedla ten příklad s pitím jaru, znám ženu co chtěla lidem ukázat jak je Amway bezva a vypila ho, skončila na JIBce, možná že normální lidi jar nepijou, pak se jim tohle nestane. Nejsem žádný nespokojený klient Amway, Amway jsem pouze zkoušel, protože se o MLM zajímám a na tom jsem založil tuhle recenzi, nechtěl jsem si tam vydělávat ani jsem se nechtěl účastnit, jen jsem si zjistil vše potřebné a pravdivé. A skutečnost se zdála býti úplně jiná, možná je to varováním pro lidi, kteří se hold nechají nachytat. Vím že Vám strašně vadí, že budete mít méně klientů, vždyť na nachytávání oveček to stojí. Já mám ale lidi rád, tak je radši varuju.

    A nejlepší je pasáž, kdy se ze mně snažíte udělat úplného vola co nic neví a co je neúspěšný a pak dále zminujete, že v Amway se člověk naučí být pokorný k lidem jako jsem já. Jestli je tohle pokora, tak gratuluji, ale trošku jste se spletla. Rozdíl mezi náma dvěma je jednoduchý, Vy jste pouhá obchodnice, netvoříte žádné hodnoty, jen se snažíte nachytat co nejvíce lidí, gratuluju, i takhle se vydělává. Nemám Vám to za zlé, každý se musíme nějak živit a pokud Vás to vnitřně uspokojí, pak mně tedy ne. Já rád vydělávám na nečem, co lidé chtějí. Nemusím je přesvedčovat a vyprávět dětské pohádky o milionech, oni ke mně chodí sami. Tomu se říká práce s nějakou přidanou hodnotou, což Amway není. Koneckonů Amway není ani MLM, což bylo cílem tohoto článku. Na další debaty s fanatizovanými blbečky z Amway nemám náladu, pokud nebudou pořád omýlat ty samé keci dokola o tom že člověk musí být pilný a pracovat bla bla bla.

    Pokud má někdo věcnou poznámku, tak ji samozřejmě zveřejním.

  12. Jméno (důležité)M.Šťovíčková
    08 Duben 2011, 20:30

    No,milý pane,urážet se Vám vskutku daří,nechtěla jsem se Vás dotknout,ale myslím si,že bychom si neměli brát za vzor chování našich politiků,kteří vskutku vedou naši zemi k blahobytu.Umíte vést dialog,nebo pouze urážet? Všechno na světě má vždy rub a líc.Já v Amway nevydělávám,nejsem ten tip i když to není ani o prodeji ani o shánění lidí,pouze příležitostně se podělím o své zkušenosti s výrobky,protože mám velice kladný vztah k půdě(pěstování bez chemie),k život.prostředí a především ochraně zdraví svých dětí.Stará čínská moudrost praví: Máš-li něco,co slouží k Tvému prospěchu,jsi povinen se o to podělit s druhými.“ Asi o tom,co jsem napsala přemýšlíte,nedá Vám to,jinak byste nereagoval,možná Vám to vrtá hlavou a hledáte pravdu.Možná jste měl smůlu a špatné zkušenosti,nejsou všichni lidé stejní,vždycky budou jedni chválit,druzí oponovat.Takový je život,i ta nejlepší věc na světě se setká s kritikou.Záleží na tom,co Vás k tomu vedlo.O Amway ,MLM jsem přečetla mnoho knih,navštívila hodně seminářů,školení výrobků,setkala se s lidmi,kteří byli přímo v sídle firmy,ve firmě Nutrilite,sest.společ. Amway.Nevím,jaký máte vztak k přírodě,ale to,co např.dělá firma Nutrilite,jak se chová k půdě,jak pěstuje v nejčistš.oblastech planety na organic.biofarmách, s láskou k půdě,bez pesticidů a herbicidů,to se nedá popsat několika větami,nejlépe je vidět to na vl.oči. Myslíte,že by firma byla sponzorem Ronaldinha,fotbalisty,nejrychl.sport.světa,jako je Asafa Powel a další,jen tak náhodou?
    Jaký máte Vy vztah k živ.prostředí,je Vám jedno v čem budou Vaše děti vyrůstat?

    Nikdy bych si nenechala vymývat mozek a jak jsem se zmínila,ani nebuduji síť,i když mám několik dobrých přátel ve své linii,kteří mají podobný přístup jako já,umí si spočítat co je drahé a co levné a co šetří jejich zdraví.Víte,já jsem člověk,který sice v malém,ale s láskou pěstuje biopotraviny pro svoji rodinu a věřte,že to jde bez té chemie a je radost,když Vám na zahradě létají vzácní motýli a další tvorové,které jste asi Vy v životě neviděl,nebo znáte jen z obrázků.Jak tipuji,jste asi materialista a tyto věci Vás nezajímají.Jeden moudrý indián řekl: Až pokácíte poslední strom,otrávíte poslední řeku,až ulovíte poslední rybu,přijdete nato,že peníze se nedají jíst“(proroctví ind.kmene Cree). Z knihy Poselství od protinožců. Pokud si lidé v Amway pomáhají,nebo někdo na setkání dává najevo radost z úspěchu,je to každého věc,nikdo to nemusí kopírovat,nikoho nenutí,také nejsem typ fanatika,když se mně to nelíbí,nejdu tam,absolvovala jsem též pár setkání,ale hlavně jsem chodila na výrobková školení a školení Nutrilite potr.doplňků,které školil trenér vrchol.sportovců a Mgr.farmacie,který byl přímo ve firmě Nutrilite v Kalifornii.

    Dnes jsou v každé rodině nějaké zdr.problémy a nemoc je vždy signál,že něco děláme špatně,že porušujeme zákony přírody.Nevědomky jsme škodili sobě i svým dětem,dostala jsem se postupem času k čínské medicině,která vyléčila moji dceři astma a atop.ekzém,k lékaři,který si vyléčil lupenku a s číns.a tibetskou medicinou jsme pomohli sobě,rodině,známým i s rakovinou jen tím,že jsme se podělili o zkušenosti.Napadlo Vás někdy,proč je v Číně průměr.věk 92 let, u nás asi 57, proč my češi máme prvenství ve světě v rakovině tlust.střeva?Nepochopil jste oč mně běží, možná řeknete,že ekologie je móda,ale vyhovuje Vám souč.život. styl, stress,špatné stravov.návyky,rivalita lidí,kdo s koho,chutná Vám jídlo,plné chemie,konzervantů,které jíte ve spěchu,nemáte čas na rodinu,na lásku,přátelství,děti apod. Nevím,čím se zabýváte,jaká je Vaše profese,nebudu dále vychvalovat do nebe Amway a Ameriku,ale ti dva kamarádi,co firmu založili,to dělali sakramentsky dobře.Já si z té Ameriky beru jen to dobré,to špatné běží v televizi,ale to je normální.V Americe bych žít nechtěla,ale podívat bych se chtěla do určitých míst.

    Tak doufám,že jste pochopil a není třeba se dále napadat,možná by byla přínosnější debata z očí do očí,já nikdy nechválím něco o čem se sama nepřesvědčím a v Amway jsou to především výrobky,které už nikdy nevyměním za jiné. Amway výrobky jsou na čištění,ne ke konzumaci,ale náhodné požití nemůže poškodit zdraví na rozdíl od jaru,ale to Vás asi moc nezajímá,také to nechci nikomu vnucovat,každý má svoji cestu,pro mně je nejdůležitější neporušovat přírodní zákony,protože to vede k nerovnováze a nemocem,proč stále přibývá rakoviny,je tolik nemocných a záp.medicina si neví rady.

    Vy se cítíte zcela zdráv?Nedlužíme něco té zdevastované přírodě ?O tom by se dalo dlouho diskutovat,ale jen s někým.Já jsem vděčna za to,že jsem Amway poznala,protože mně mnoho naučila i když jsem nezbohatla a děkuji za to,že jsem poznala i moudrosti číns.a tibet.medicíny.staré až 5000 let. Že se vyléčila dcera,přestože záp,lékaři tvrdili,že se to nedá léčit,že svým dětem nemusíme dávat antibiotika a jiné léky,které jen nemoc zhoršují,protože neléčí příčinu,ale potlačují důsledek nemoci chemií,operacemi,ozařováním apod.

    Peníze potřebujeme všichni,nezastávám názor,že kazí charakter,záleží na tom,jak je získáme a jak s nimi naložíme.

    Třeba Vás něco zaujalo,třeba ne,nebo dříve či později budete mít potřebu,či zájem se o tom dozvědět více,většinou se lidé o takové věci zajímají,když onemocní,nebo už je pozdě.Přeji Vám hlavně hodně zdraví,lásky a oravdových přátel,kteří jsou ochotni Vám nezištně pomoci,když to potřebujete.

    Kdybych do Amway vstoupila jen pro byznys,dávno bych skončila,chtěla jsem výrobky o MLM jsem neměla ani tušení,ale rozhodně dnes dávno vím,co je legální MLM a co je nelegální pyramida.Četl jste knihu Základy MLM,Jak myslí milionáři,Třetí vlna,nová epocha networkmarket. a spoustu dalš.knih? Nebo knihu od zaklad.Amway R,De Vose „Soucitný kapitalismus? Já trávím velmi málo času u počítače,ne náhodou jsem narazila na toto téma,raději čtu. Ale Vy asi hodně vysedáváte u počít.když jste hned reagoval,to není dobré,elektrosmog Vám ničí imunitu a zdraví,raději běžte do přírody,která se probouzí k životu a dodá Vám energii,ale to je Vaše věc.Necítím nutnost se Vám mstít,nebo urážet Vás,máte právo na svůj názor,ale můžete se mýlit,já si umím chybu přiznat,ale věřte nevěřte,od r.94 jsem na AMWAY nenašla jedinou chybu,nikdy mně nezklamaly výrobky,které používám,tak opravdu mně zajímá,proč máte k té firmě takovou nedůvěru.

    Ono také totiž hodně záleží na tom,kdo a jak Vás s firmou seznámil,jakým způsobem prezentoval produkty i systém.

    Dostávám pravidelně emaily jak od Amway,tak od Tiens,čínská a tibets.medicina o které jsem se zmínila.Divil byste se,jaké jsou poměry ve zdravotnictví,jaké věci vycházejí najevo přímo od lékařů,kteří už neměli to svědomí
    používat souč.metody“l é č e n í“ a přiklonili se k moudrostem starých císařských čínských a tibetských receptur,které skutečně léčí příčiny nemocí přírodní cestou.

    Třeba Vás to bude někdy zajímat,klidně Vám pošlu emaily a budete se divit,je to také systémem MLM.Je to ta třetí vlna,to už nikdo nezastaví.Svět se mění,důležité je mít dobrý pocit sám ze sebe,je špatné mít možnost někomu pomoci a neudělat to,může jít i o záchranu života.Tak se mějte nesobecky rád a budou mít rádi i Vás.Jak myslíte,tak i přitahujete lidi podob.smýšlení.

    Pokud chcete diskutovat a bude to na úrovni,jsem ochotna,budete-li mít pravdu,uznám to,stejně jako svoji chybu,ale to mně musíte dokázat,jinak se nemusíte už obtěžovat a urážet mně.Krásný večer.

  13. Jiří Šubr
    08 Duben 2011, 22:14

    Asi nemá smysl diskutovat, protože se to táhne úplně jiným směrem. Nakonec jsme se ocitli u alternativní medicíny, s čímž musím souhlasit, také jsem zastáncem čínské medicíny popř. jiných duchovních praktik, protože mi to mockrát pomohlo. To už ale není o Amway, protože to tyhle produkty nenabízí. A prostě pořád nevěřím tomu, že když mi čínskej lečitel umíchá nějakej nápoj a já ho vypiju, tak že to samé se dá nacpat do nějaké tablety viz jako doplněk stravy, tomuhle nevěřím.

    Mě jen vadí že tu argumentujete tím jak je Amway jar kvalitní a že se dá vypít, když oba víme, že se vypít dá, ale asi jen jednou…

  14. Šťovíčková M.
    09 Duben 2011, 10:58

    vliv Dobrý den pane Šubr,myslím si,že má smysl diskutovat,pokud uznáte,že se můžete i mýlit.Tak ještě k tomu jaru.Absolvovala jsem mnoho školení ing.Bojdy,absolventa VŠ ekon.,katedry ochr.vody,půdy a živ.prostř..Sám byl též ve firmě Amway a sester.společ.Nutrilite,kde prý nevěřil svým očím a tomu s jakou láskou tam přistupují k půdě a pěstování plodin.Já to chápu,protože mám také k přírodě velmi kladný vztah.M.j.zaklad.Nutrilite Carl Rehnborg byl 12 let v Číně. Nebudu Vám podrobně popisovat rozdíl mezi jarem a Dish dropsem.Stále mluvíte o jaru,Amway nemá žádný jar,proč to nenazýváte správným jménem,když složení a působení je naprosto odlišné.Já se Vám stále snažím vysvětlit,proč používám přípr. Dish drops od Amway a ne jar.

    DISH DROPS(kapky na nádobí) je koncentrát,šetří přírodní zdroje,obbaly,dopravu,čas,prostory,šetří lesy,může se libovol.naředit.
    -Obaly-klasické obaly jsou vyráběny z ropy,zabírají valnou část produktu,láhve jsou nápadné,ale neekonomické.Amway nemá žádné extravagance,ale velice účelné,skladné,výborné na dopravu.Velkou část klasic.prostř.tvoří obalová technika. Např.jar…O,5 l,13,-Kč stáčírny,v obchodě 27,-(14,-Kč stojí obal).Lidémplatí velké sumy za obaly,výr.cena jaru je asi 4,-Kč.Nevím,kolik stojí jar dnes,nekupuji ho už 17 let.Odpad: různé pirátské org.kšeftují s odpadem,je to byznys,majitelé a provozov.smetišť si nutahují opasky,jezdí ve fárech.Krásné prospekty na kříd.papíře ukazují,kam uložit odpad.Dále se šetří doprava,nafta,přír.zdroje,energie.Svět celkově přechází ke koncentr.produktům,firmy kopírují Amway,která byla průkopníkem.
    -Ochrana půdy“ Dish Drops se ředí vodou a je biologicky odbouratelný v půdě,což jar není,ničí vše živé.Vylévám vodu z nádobí a zbytky jídla na zahradu.Dish Drops má příznivý vliv na živ.prostředí ,obsahuje látky z kokosu a aloe vera.Nemusí se oplachovat,nebo jen málo,protože je neškodný,šetříme vodu.Na rozdíl od Jaru je bez fosfátů,barviv,bezpečný pro septiky,nezanáší kolena potrubí,jakopřipoužív.saponátů.Jar a jiné saponáty způs.usazeniny tuků a nánosy v potrubí.Dish Drops,L.OC.ap. tyto usazeniny nedělá,emulguje velice pevně.Je absolutně netoxický.JAR -se špatně oplachuje,abyste měl nádobí bez chemic.zbytků,musíte opláchnout alespoň 30x(měřeno na citl.strojích v laboratoři chem.technol.fakulty),to je vody,co? A kdo to dělá,lidé to nevědí a pak to pojídají s jídlem z nádobí.
    -Biologická rozložitelnost:,jak funguje.Primární jednotka dělá rozklad.Zákl.článkem roztoku je bakterie,které jsou všude kolem nás.Bakterie má jádro,uprostř.jsou orgány.Buňka bere z okolí potravu,vsaje ji dovnitř,zpracuje ji,přetvoří ne jiné látky jako je voda,látky,které vznik.z potravy,ale buňka také konzumuje potravu,jako je jar a škodlivé látky.Záleží na tom,jak dalece je buňka schopna přijímat škodliviny.V malém množ.je rozloží,ve velkém mn.to buňku zabije.Stejně tak,jako je člověk schopen přijmout urč. množ.škodlivin,velké množství zabíjí (rakovina).To je biol.rozklad.

    V řece jsou tuny bakterií,ty se musí něčím živit.Znečišťovatel vypustí 100 kg tenzidů,Amway také 100 kg(bez tenzidů).Bakterie pohltí více prostř.Amway,protože jim více chutnají.Čím dále v řece,tím méně prostř.Amway a více chemických.Když použijeme 300 kg Amway,bakterie to nezničí,všechny prostř.Amw.jsou biolog.rozložitelné.Na podob.principu fung.čistírny odpad.vod,bakterie jsou promíchávány vzduchem,nechají se v klidu,usadí se na dně.Mají v sobě spoustu toxic.látek z těch jarů ap.Pokud se vypustí mnoho škodlivin,bakterie to zabíjí,čištění běží jen na 50% a bakter.kal uhyne.Dish dr.,L.O.C ap.serozkládají až na vodu,dusík.konec má kyselost PH 10.Amway prostř.podpor.růst bakterií,nemůžeme použ.na desinfekci,protože desinf.bakterie zabíjí.Dobře myje např. v řeznictví,kravíně-odstr.mléč.kyselinu,kaseiny,ale nedesinfikuje.Tak to je biolog.rozklad.Proto,když Amway začínala,aby lidem dokázali neškodnost.Sama jsem si naředila L.OC(podob.složení jako Dish) a vypila to,někdo řekl,že to pomáhá při pálení žáhy.Nic se mně nestalo.Ale Amway to vyrábí na ekologické čištění,ne na pití,jenom se tím vypitím dá dokázat neškodnost.O kokosu je známo,že nikdy nezplesniví,pouze se rozloží.Dodnes nevím,kde získali zakl.Amway receptury,mám dojem,že od nějakých domorodců,to je můj názor.Máme v rodině afričana a mnohé se od něho učíme o jídle,léčení,respektov.zákonů přírody.

    Jste mi už o trochu více sympatický tím,že uznáváte alter.medic.Kdybyste byl zcela zdráv,což dnes už není nikdo,nezajímalo by Vás to a hazardoval byste se zdravím,to je normál.lidská vlastnost.Můj tchán žil 100 let,otec má 96 let,matka 91,protože vyrůstali ještě v relat.čisté přírodě,měli všechno bio potraviny,za což dnes musíme draze platit.Nejhůře jsou na tom malé děti,to je na dlouhé téma.A o tom polykání prášků,nemyslím ty od doktorů,které jen vše zhoršují vedl.účinky,ale ty BADY( biol.aktivní doplňky stravy) Také jsem nebyla nikdy příznivcem,mylně jsem se domnívala,že stačí strava,ano před 100 lety bylo v půdě vše.Z hrstky brambor,tělo dostalo velké množ.minerálů a živin,lidé nepouž.herbicidy a pestic.které zničí vše živé,co půda nutně potřebuje k životu a pěstování. Dnes byste musel těch brambor sníst 5x tolik a stejně to nestačí.Příklad:porovnání obsahu miner.a vitam.v potravinách mezi studiemi vytvoř.v r.85 a 96 v němec.laboratoř.pro výzkum výživy:
    -brambory-vápník v r.85-14mg ve 100 gramech,v r.96 4 mg(minus 70%),dále mrkev,minus 17% vápníku,minus 57% hořčíku atd.Zkrátka ve všech potravinách je minimum,navíc jsou ošetřené chemic.prostř.,jíme pouze hmotu.Biopotraviny jsou na tom lépe.Půda v Evropě je vyčerpaná,protože evrop.kontinent je starší než např.Amerika.Navíc zničená chemic.hnojivy a postřiky(také byznys),přitom to jde bez chemie,ale dá to práci,musí být láska k přírodě a jsou menší výnosy,proto je to drahé.

    Pane Šubr,znáte užasný tibetský klenot Kordyceps,už léta nepuž.žádné léky,antibiotika,které ničí střeva a imunitu,ale Kordyceps,který roste jen v nadm.výšce 4000 m v Himalájích imunitu posiluje,regul.počet T lymfocytů,je na všechno,záněty,chřipky,ničí bakterie,léčí např.zlat.stafylok.,boreliozu atd.Může se brát stále,pro děti vynikající.Osobně znám tibetského lámu,který jezdí i do ČR,který o něm hovořil,jak působí,muži ho užívají na podporu sex.touhy,ale tibeťané ho nepotřebují.To je zase další téma.

    Říkal jste,že jsem naši debatu nasměrovala jinam,to nemáte pravdu.Nejdříve je nutné začít u sebe,čínská medicina tu ještě nebyla,když mně zaujaly výrobky Amway,protože byly velice šetrné k nemocné pokožce mé dcery,okamžitě pocítila rozdíl,když smočila ruce do Amway Dish Dropsu,nevysušuje a nezhoršoval ekzém.Jar byl ukrutně agresivní.Ekzém je záležitost tenk.střeva a užív.antibiotik.Číns.medic.ji vyléčila z astmatu a ekz.výrobky Amway ekzém nevyléčí,ale neškodí pokožce,jako jar.
    Jar stále přijímáte do těla a přispíváte k ničení živ.prostř.Je rakovinotvorný.Stejně bych mohla podrobně popsat složení a účinky pracích prášků,jak škodí řekám,rybám,prádlu,pračce,zdraví.
    Dish Drops dnes stojí 1 litr pro reg.partn.166,-Kč a naředíte z něho 6 litrů,půl litr je za 18,-Kč. Je to drahé?
    Pokud jde jen o cenu,co je dražší? A pokud jde o zdraví a živ.prostředí? To mně musíte dát za pravdu,jinak byste musel být zatvrzelý ignorant a to Vy určitě nejste.Zamyslete se nad tím,proč přibývají stále nemoci,proč dnes zdravé dítě je vzácnost,proč je tolik rakoviny,všechno je s odpuštěním ze žrádla a stále se zhoršujícího živ.prostředí.Každý musí začít u sebe.

    Ráda se s Vámi podělím o své vlastní zkušenosti a možná získám i cenné informace od Vás,člověk se stále učí,nikdy není dost informací.Nemusel jste psát,že jsem zfanatizovaný Amwayák,k fanatismu mám daleko,jen si jdu za svojí pravdou a musím se nejdříve přesvědčit na vlastní kůži a vše vyzkoušet na sobě,získat co nejvíce profes.informací,než to pak doporučím dále.I za cenu,že prodělám,nebo budu neprávem kritizovaná,ale i kritiku umím přijmout,je-li oprávněná.Možná jsem trochu fanatik svoji láskou k půdě,všemu živému,každý brouček a živočich má svůj význam a když se něco přemnoží,je to nerovnováha v přírodě způsobená porušováním jejich zákonů a stejně tak je to v našem organismu,tak,jak fun guje příroda,funguje i naše tělo a číns.medic.umí odstranit příčiny a dostat tělo zpět do rovnováhy,ale není to ze dne na den a není to jen o polykání prášků,to jsou doplňky,které chybí ve stravě a už deficit jednoho minerálu způs.nemoc,např.vápník,z jeho nedostatku je 147 nemocí atd.A vápník Tiens,ČM vyhrál soutěž vyhláš.WHO,jako nejlépe vstřebatelný enzymatický,organický doplněk se spoustou dalších živin.

    Chcete-li se ještě něco dozvědět,mohu Vám přeposlat velice zajímavé emaily od firmy Tiens,od lékařů, om potravinách,zkr.o všem,co se týká zdraví,pokud mně pošlete Vši email.adresu.Mohu se zeptat odkud jste a co je Vaše profese? Pokud ne,bylo mně ctí a přeji Vám,abyste kráčel po té nejlepší cestě ke zdraví a šťastnému životu.

  15. Jiří
    16 Duben 2011, 19:59

    V Amway děsne manipulujou lidi. S manželkou už neni k vydržení. Utrácí nehorázný peníze za ty předražený sajrajty, máme toho plný skříně. Mělo by se to zakázat!!

  16. Martin
    19 Duben 2011, 17:01

    Sajrajty ? tak vy mate asi rad chemiu ze ? A predrazene to vobec neni pozrite si kolko vam to vydrzi

  17. Jirka
    30 Duben 2011, 12:10

    Tak debata o tom jak amway sračky jsou nejlepší na svetě může být nekonečná.Nedávno sem viděl srovnávací test pracích prášků v černých ovcích a vyhrál to ariel.Ukáže mi někdo z amway podobný nezávislý test?
    Myslím že výrobky amway jsou některé dobré,některé špatné,ovšem strašně předražené.Že to je koncetrát a ekologické,tak je mnoho výrobců co to samé nabízejí a za nízké ceny!
    Nejvíc mě dostal žvýkací vitamín c za 665kč 100 tablet.Já kupuju v lékárně vitamín c s postuným uvolnováním 107 tablet za 100kč!Určitě fanatičtí amwejáci budou argumentovat,že jejich vitamín c je daleko kvalitnější.Ovšem každý lékárník vám řekne,že vitamín c je vždy jen vitamín c.Kdo to koupí:vymítý amweják nebo úplný blbec.To je důkaz zlodějny a předražených výrobků.

  18. Darja
    03 Květen 2011, 21:30

    Zdravím všechny. Amway zboží je opravdu velice předražené, jenže jde o to, že oni dokážou člověka úplně zblbnot tak, že to prostě koupíte, v domnění, že na tom vyděláte peníze. Byla jsem v tom rok a už bych nikdy do toho nešla. Navíc jsem přišla o dvě kamarádky, který jsem otravovala :-(

  19. Magda
    01 Červen 2011, 10:48

    Amway ničí manželství! Hovořím z vlastní zkušenosti!

  20. Tomáš Matejčik
    10 Červen 2011, 18:37

    Mýlíte se v jedné zásadní informaci, Amway (marketingová síť) neničí rodiny ani manželství. Jsou to lidé, kteří to dělají. Amway je jako multilevel marketingová síť dokonalá. Ale je to právě lidský faktor, který ovlivní další. Amway je dokonalá síť, avšak lidé ji zkazili a udělali z ní něco špatného. To že někdo uvěří obrovským výdělkům za krátký čas, není chyba Amway ale člověka, který tento fakt předkládá, ale také člověka, který tomu uvěří. Osobně v Amway nepodnikám, ale věřte mi, že chytří lidé na Amway ještě neprodělali.

  21. Míša
    13 Červen 2011, 11:00

    Měla jsem kamarádku, ze kterého udělala Amway normálního magora. Během několika měsíců se z ním stal demagog.

  22. Alice
    15 Červen 2011, 16:35

    Ty jejich výrobky jsou neskutečně drahý. Moje známá je kupuje a večně smrdí korunou. Měsíčně tam nechá 5 tisíc a ještě to každýmu říká. Je to blázen.

  23. daemon
    03 Červenec 2011, 15:20

    Amway je sekta, brácha se díky jim zadlužil a zabil! Bacha na ně!!! SEKTA!!!

  24. IVB
    13 Červenec 2011, 09:51

    Jirkovi:

    Nikdo z Amway zde nepodsouvá myšlenku, že Amway produkty jsou nejlepší na světě. Jen zdůrazňujeme odlišnost a kvalitu. To je přece obvyklé v případě, že narážíme na naprosté hlouposti, předkládané veřejnosti o produktech, které velmi dobře známe. Dělal bys to taky, kdybys měl nějaké podnikání s kvalitními produkty někdo jiný, aniž by ty produkty skutečně dobře znal, by o nich předkládal světu smyšlené teorie, jaké jsou to šunty a braky. To je přece fér říkat lidem pravdu a fakta.

    Test Ariel versus SA8 prášek na praní si může každý člověk udělat sám. Nicméně na internetu lze najít testy státní zkušebny, kde se SA8 testoval. A Ariel v tom testu ani Nebyl, protože se jednalo o test ekologických pracích prášků a Ariel ani Persil do testu jako ekologické vůbec neprošli. Stačí si zagooglovat. Najdeš to snadno.

    O vitamínech bohužel nevíš nic. Bláhově se domníváš, že sintetický vitamín má stejné vlastnosti a účinky jako 100% přírodní. Na této úvaze pak vykonáváš rozhodnutí a závěry. Samozřejmě se mýlíš, protože to není pravda. Opět si stačí jen zagooglovat, nemusš být expertem na vitaminologii, tak jak jsou někteří lidé z Amway, protože svůj byznys prostě berou vážně a profesionálně se vzdělávají. Pak je logický závěr, že peníze z okna vyhazuješ právě ty nákupem syntetického braku za 100Kč, který v podstatě nijak nefunguje. Lékárník ti nic jiného říci nemůže, protože kdyby ti řekl, že syntetický vitamín nefunguje a že si jej nemáš kupovat, tak by mohl rovnou zavřít krám a ještě by jej žalovala firma, která na neznalosti lidí vydělává miliardy. Aby ses dozvěděl pravdu, musíš hledat fakta. A ty v ruce žádná fakta nemáš, byť se oháníš jakýmysi nevyslovenými důkazy o tom, co je zlodějina a co ne.

  25. Jiří Šubr
    14 Červenec 2011, 10:39

    IVB: Tahle diskuse nemá smysl a to z jednoho důvodu, nikdo vlastně vůbec nevíme jak je co kvalitní. Jasně testy prášků, jak jsou vlastně vůbec věrohodné ? Kdo je organizuje ? Vždyť v dnešní době se dá podplatit skoro všechno kor když máte zázemí jako Amway. Neřikám že zrovna jde tady o tento případ, ale prostě nikdo nic nevíme jak je. Někdo si bude myslet ano ten prášek vyhrál tenhle test je jeden z nejlepších a někdo zase že šlo o zkreslené výsledky ve prospěch Amway.

    Navíc dost lidí žije z výplaty na výplatu a jsou rádi že si mužou pořídit prášek na praní, který vypere dobře a už prostě nepřemýšlí nad tím jestli je to ekologický, protože mají prostě jiný problémy. Kdyby byli pracháči tak nad těmahle věcma uvažovat možná začnou, ale pro bežného spotřebitele ?

    A k vitamínu C, možná je vitamín C od Amway kvalitnější, ale rozdíl ceny je někde 7x nižší. Navíc je známo že samotný vitamín C se bere max jednou denně protože tělo větší dávku jednoduše vyloučí. K čemu mi je že mám opravdu koncetrát vitamínu C, když 80% vyčůrám ?

    Takhle můžeme vést diskusi do nekonečna, někomu vyhovuje mít vše echt kvalitu, někdo si to zase dovolit nemůže, jinýho nebaví ředit ultra silný koncentráty a nechat si zasílat věci v balíku, ale radši si zajde nakoupit do krámu. Proto zde mažu jakýkoliv posty amwejáků, kteří na 50 řádcích popisují jak je Amway báječný. Skoro všichni píší to samé, byť to v příspěvku zmiňuji (o koncetrátech píšu), ale oni to ještě na 20 zopakují. Prostě naučená učebnice.

    A vzdělávat se v systému Amway a díky tomu být vzdělaný ? Vždyť informace Vám poskytuje právě Amway, takže si můžou navykládat co chtějí ve prospěch společnosti a všechny kobylky jim to jednoduše zbaští a šíří to dál jako mor. Stačí se na systém kouknout trošku s nadhledem a uvědomit si pro a proti. Cílem příspěvku bylo to, že Amway není MLM a zmínit podstatné PRAVDIVÉ informace pro ty, kteří se rozmýšlí.

  26. IVB
    14 Červenec 2011, 15:02

    To je pravda. Diskuse, kde se příspěvky oponentů MAŽOU, SMYSL OPRAVDU NEMÁ, bohužel k tíži autora článku a „vlastníka“ blogu v jedné osobě. jakoukoliv pravdu, či fakta já předložím, tak ty to smažeš a napíšeš si ty svoje ničím nepodložené představy. V takovém prostředí skutečně DISKUSE NENÍ MOŽNÁ. Akorát nechápu, k čemu pak ten blog máš. Vnucování vlastních představ neznalému světu? To by mě zajímalo, jaký to má smysl.

  27. IVB
    14 Červenec 2011, 15:24

    Pane Šubrte:

    Skutečně jsem šokován, jaké hlouposti jste ochoten vytrubovat na veřejnosti. Váš poslední příspěvek je od A do Z naprosto vykonstruovaný blábol. O vzdělávání organizací vlastníků podnikání Amway nevíte VŮBEC NIC, jak si tedy vůbec dovolujete psát, že nám Amway vkládá do hlavy nějaké hlouposti, které baštíme jako mor? Vždyť o tom ale VŮBEC NIC NEVÍTE, jen si cosi myslíte. A samozřejmě úplně špatně. Amway nám ŽÁDNÉ vzdělávací informace neposkytuje, vždyť vy o tom ale vůbec nic NEVÍTE :-) Jak můžete lidem tvrdit takovou hloupost, že Amway NENÍ MLM? To jste se už skutečně zbláznil? Amway je, byla a bude organizace, 100% využívající MLM, je jejím zakladatelem, lídrem, propagátorem, garantem a světovou vůdčí organizací. Vždy to tak bylo a bude, bez ohledu na to, co lidem tvrdíte vy. Je členem všech oficiálních národních a mezinárodních organizací MLM a přímého prodeje. To jsou snadno ověřitelná fakta. Máme Google. Váš názor je naprosto mylný, chybný. Kdo Vám řekl tu hloupost, že 80% čistého přírodního viamínu C vyčůráte? Pořád hovoříte o tom syntetickém aniž byste to tušil a především prezentujete pouze to, co jste někde slyšel, nebo četl. Profesionální znalosti NEMÁTE ŽÁDNÉ. Myslím, že jste expert na internetové aplikace. Jak by se Vám líbilo, kdyby nějaký s prominutím naprostý neandrtálec v této profesi hovořil o Vaší práci NAPROSTÉ BLUDY? Byl byste rád? Pochválil byste ho? Hm? Jak Vám mám vysvětlit, že kvalitu si každý ověří sám vlastním používáním a výslednou spokojeností, kterou mu Amway garantuje po dobu 90-ti dní? Pomůže html schéma? Nebo nějaký programovací jazyk? Tak mi to řekněte a já se o to pokusím. Věci se stávají vyjímečné pouze tehdy, když v jejich vyjímečnost věříme. O tom rozhodujeme my, ne výrobce, lidé, tak jak je pro Vás vaše přítelkyně jediná na světě, jiný by se s ní zcela jistě ani nebavil. Takže klient rozhoduje o tom, jestli je s něčím spokojen, nebo ne. My můžeme předložit pouze ověřené parametry, nic víc. A nic víc ani není potřeba. Proč zmiňujete varianty s podplácením, když k tomu nemáte žádné podklady? Jak by se Vám líbilo, kdyby někdo takové hypotézy předkládal veřejnosti o Vás?
    Vydal jste se na pro Vás neuvěřitelně tenký led. Místo abyste se dál věnoval své profesi, které bezesporu rozumíte nejlépe, rozhodl jste se vyslověně až „žvanit“ o něčem, čemu naprosto nerozumíte, nemáte vůbec žádné relevantí informace, ale především vůbec žádné praktické zkušenosti a profesionální znalosti. A to je, promiňte, že to jako chlap chlapovi řeknu pěnkě na rovinu, pěkná prasárna. Přál bych Vám tedy na oplátku z celého srdce, aby se přesně to samé stalo v brzké době Vám. Aby si někdo dal tu naprosto zbytečnou práci a od shora dolů veřejně pomluvil bez jakýchkoliv profesních znalostí Vaši dlouholetou práci a především výsledky. Nic jiného si totiž za to nezasloužíte. A nyní to můžete opět zbaběle smazat. A potom se podívejte do zrcadla, jaký jste doopravdy mužský.

  28. IVB
    15 Červenec 2011, 14:18

    Ještě tedy příspěvek, který byl smazán, nebyl zveřejněn:

    Očekával jsem informace dle popisu: „pravdivé a nezkreslené informace“ a dostal jsem snůšku hloupostí, předsudků a manipulací. TO má být co? Obviňujete společnost ze „zakoupení“ certifikátů bez důkazů? Copak Vám nedochází, že ji neoprávněně a bez podkladů poškozujete na veřejnosti? Od kdy není dlouhodobý profit a stabilita společnosti důkazem, že skvěle funguje a že je zdravá? Je to přesně naopak, je to důkaz nejodpovědnější. U jakékoliv firmy na světě. Vy asi moc nepodnikáte, že? Píšete, že marketingový plán dává smysl. Pak v čem je tedy problém? Píšete, že Jar stojí 200,- jednak to není pravda, ale především TO není Jar. A to je alfou a omegou toho, co jste nikomu NEŘEKL, co jste zatajil. Je to koncentrovaný prostředek na mytí nádobí, který je koncentrován na hodnotu cca 5-ti klasických Jarů. A to už není žádná předražená cena, ale logická výhoda pro koncentrát. Proč tohle nikde nepíšete? Proč tohle lidem zatajujete? Špagety za 300,- ??? To je vtip? Další porce manipulace? Špagety stojí 36 Kč (500g balení) a jsou to nejkvalitnější špagety, které se ve světě vyrábí speciální technologií. Takové stojí obvykle v obchodě 2-3x víc. Potvrdí Vám to i Zdeněk Pohlreich. Proč lidem lžete? Proč jim neříkáte pravdu? Kečup Amway v nabídce NEMÁ :-) A nikdy neměla. Začíná vylézat na povrch, že jste si cosi vymyslel a nyní to vytrubujete lidem jako sprostou lež.

    Produkty Amway nejsou běžné spotřební produkty. Nikdy nebyly. Vždy to byly buď koncentráty – proto vyšší cena, koncetrát je vždy zcela logicky dražší, protože v něm není 90% vody, jako v Jaru a pod. A nebo zboží premiové, luxusní (třeba Artistry, nebo E-spring). Proč lidem lžete? Proč jim neříkáte pravdu?

    Takže výrobky nejsou a nikdy nebyly „stále dražší“ než v běžném obchodě, protože koncentráty v běžném obchodě nenajdete.

    Proč tvrdíte lidem, že „my nikdy kvalitu nezjistíme“ ??? Ale samozřejmě, že zjistíme. Stačí si prostě produkty vyzkoušet, Amway právě z tohoto důvodu nabízí 90-ti denní možnost kterýkoliv produkt vrátit i spotřebovaný. A dostanete zpět peníze. Kdyby byly produkty pochybné kvality, nemohla y si tento způsob garance dovolit. Dávno by přišla na buben. Sám níže uvádíte, že možná vlastní zkušenost to dokáže. Samozřejmě. To je přesné. T to skutečně dokáže. Tak proč lžete? Proč lidem neříkáte pravdu?

    V článku jste se, bohužel, jak lživě tvrdíte, nezaměřil na produkty jídla, které prý nakupujeme nejčastěji, ale zaměřil jste se na jediný cíl. POŠKODIT AMWAY ZA KAŽDOU CENU. O několika málo produktech potravin, které má Amway pouze jako doplňkovou nabídku, na které její byznys rozhodně nestojí a je pouze okrajová, NEVÍTE VŮBEC NIC. Chcete to popřít? Pokud ano, tak co víte o těch několika málo potravinových produktech? mě stačilo vaše tvrzení, že špagety stojí 300,- :-) (500g balíček, běžné balení v obchodě, stojí 36,-) Jiné špagety Amway v nabídce NEMÁ a nikdy neměla.

    Je tedy pochopitelné a zcela logické, že i Vaše kalkulace v závěru je nesmysl, vypočítaný na základě nesmyslných údajů. To ale ani jinak nejde.

    Ani já bych nikdy nechtěl pracovat pro něco, kde je produkt předražený. Ale to není případ Amway.

    Vaše teorie o levných věcech je jen pouhá teorie. Mám sám jako podnikatel notebook řady IBM řady X. Profesionální stroj, který šlape jako švýcarské hodinky zejména v terénu už 7 let a i výkonově pořád stíhá vše, co potřebuji. Naprostá většina levnějších notebooků je po sedmi letech už dávno na smetišti. A příští notebook právě na základě vlastních zkušeností a ne teorií cizího člověka, bude zase stejně kvalitní model.

    Váš článek je Váš osobní pohled na věc, které moc nerozumíte, ale především je to podouvání až vyslovených lží.

  29. J.S.
    27 Červenec 2011, 09:30

    Od té doby, co je táta v Amway, tak máme doma peklo. Stal se z něj normální magor – vymytej mozek.

  30. IVB
    28 Červenec 2011, 07:18

    Zajímavé :-) Poznávám rukopis jednoho znuděného týpka, který tyhle hlouposti postuje po českém internetu. I já jsem tátou, mám děti, manželku, sourozence, přátele a nikomu z nich nikdy nevadilo, že spolupracuji s firmou Amway. Jak je to možné? :-) Měli by všichni nadávat, trpět, mít doma peklo a já bych měl mít vymytý mozek :-)

  31. Michal
    14 Srpen 2011, 21:07

    IVB, Blahopřeji!

    Jste první člověk na světe, který pozná rukopis jedného anonymního človeka na internetu. Udělejte o tom seminář za akční cenu pouze 2000 kč, řeknete lidem, že když si koupí licenci za další tisíce, tak je zasvětíte do svého tajemství, a po roce když zjistí, že skutek utek, sami zkusí vydělat vyhozené peníze na dalším blbečkovi. Inteligentní člověk pozná že celý Amway jde hloupost s prvkami sekty hned. Nakonec, to jde poznat i z diskuze.

  32. Pajis
    26 Srpen 2011, 19:30

    Brácha byl v Amway asi dva roky a vydělal možná tak na chleba.

  33. Yann
    05 Září 2011, 09:50

    Nedocetl jsem tvuj clanek, jelikoz je urazlivy.

    Ale tvoje osobnost a osobni postoj k tematu je patrny uz jen obsahem toho co bystremu oku jiste neuknikne…. Pises cituji ,,Cílem tohoto článku je podat pravdivé a nezkreslené informace lidem, kteří by snad chtěli začít pro Amway pracovat pod domněnkou rychlého zbohatnutí.“

    a již někde v půlce píšeš směšné polopravdy, bagatelizuješ, haníš a přeháníš.
    Cituji „k večeři půlku špaget za 300 CZK, když si je může koupit v obchodě za 20 CZK“

    Z toho plyne, nedodržel jsi svůj cíl v tomto článku proč by ti někdo měl věřit když nedokážeš splnit ani tak malý cíl?

  34. Jiří Šubr
    05 Září 2011, 10:29

    Pokud se to za ty 3 roky změnilo, tak se omlouvám, ale myslel jsem, že jejich psychologie je platná po desítky let. Přes 3 lety stály špagety asi 1kg 276,- , tohle si pamatuju naprosto přesně, jen nevím váhu ale bylo to kolem 1kg. Jinak mě nikdo věřit nemusí, ti, kteří se možná rozhodují, tento článek pomůže.

  35. Chudáček pomlouvaný Amwayáček
    09 Září 2011, 20:33

    Všechny ty problémy, o kterých se zde hovoří znám a je trochu škoda, že se musíme rozcházet v tolika názorech kolem dění Amway. Měli bychom si však také uvědomit, že každý z nás to vidí jinak právě proto, že to každý z nás vidí jinak :). Chci říct, že záleží na tom, z jakého úhlu se na to každý z nás dívá.
    Někteří z nás Amwayáků to vidí tak, že máme produkty, u kterých stojí za to, aby se jejich distribuce rozšířila mezi více odběratelů. Jiní Amwayáci na tom mohou vidět příležitost, jak o tom nic nevědět a lhát s motivací, že na tom brzy zbohatnou. Odběratelé mohou být spokojeni a nemusí to dál šířit, nebo být nespokojeni a s někým se o tom podělit. Dále jsou tu lidé z venčí, kteří si něco ze svého okolí vyslechli a nemusí se jim to líbit. I tak se najdou lidé, kteří s tím absolutně nepřijdou do kontaktu a z pouhého doslechu o jakýchsi sektářských praktikách mohou rozpoutat na internetu veliký rozruch.
    Společnost Amway si sama zvolila způsob šíření reklamy a distribuce přes začínající podnikatele a nemůže proto kontrolovat jednotlivce, zda ve svém poslání v tomto oboru odvádějí práci tak, jak by měli. Jediné, čím může Amway její distributory řídit, je etický kodex a ten lze poměrně jednoduše nedodržovat, když na ně Amway nemůže uplatnit stalking (pronásledování).
    Někdy se radíme s okolím a očekáváme, že nám někdo potvrdí vlastní obavy, ale neptáme se dále sami sebe, zda ten či jiný s tím má nějaké zkušenosti,zda tomu rozumí, nebo zda má v tom daném oboru nějaké zkušenosti. Je ale třeba zdůraznit, že především internet je plný negativních zkušeností a to především z toho důvodu, že lidé se raději dělí o negativní zkušenosti nežli o ty pozitivní. Pozitivní zkušenosti jsou spíše věcí reklamy nebo nějakého doporučení s tím důvodem, že chceme doporučit něco, z čeho mohou mít prospěch i ostatní. Z těchto důvodů se negativní reklama šíří mnohem rychleji než reklama pozitivní. To způsobuje že menší počet nespokojených lidí rozpoutá dlouhé diskuze, které upozorňují na chování menšího počtu nesolidních jednání, ale působí to jako by se jednalo o nesolidní jednání celé té společnosti. Jednodušeji např. 1 špatný Amwayák způsobí, že i dalších 5 dobrých se jeví v očích okolí jako špatní.
    Zabývám se tímto tématem již nějakou dobu, a proto jsem napsal o tom pár úvah, které by měli napomoci rozšířit svůj rozhled ohledně této problematiky. Proto kdo chce, může navštívit stránku http://www.amway.4fan.cz a něco se o tom dočíst.

  36. Jiří Šubr
    09 Září 2011, 20:47

    Ano, máte pravdu, ale tohleto se děje u všech firem, ve kterých může začít pracovat úplně každý viz OVH, partners apod… a opravdu pak nepusobí dobře, když k Vám přijde student, který o tom ví prdlajs a začne Vám spravovat finance. A nic už nezmění na tom že třeba 20% lidí z partners jsou opravdu dobří, tak těch 80% špatných je prostě velmi negativní reklama.

    Navíc již jsem zde smazal desítky komentářů od těch pravých amwejáků, kdybych si to vytiskl a dal vedle sebe, tak se v těch komentářích vyskytují úplně ty samé fráze, viz třeba: „Tak si pracujte pro svého šéfa za minimální mzdu…“ apod… Tihle lidé si tak trochu neuvědomují, že krom Amway a pracování pod šéfa je tu další hromada podnikatelů a živnostníků, takže jsou to pouze naučené řeči, které prostě postupem času přestanou bavit.

  37. Elias
    10 Říjen 2011, 17:44

    Já v Amway byl pár měsíců a jevilo se mi to jako sekta! A jak sem odtamtud pelášil.

  38. Zbyněk
    12 Říjen 2011, 16:34

    Hned v úvodu se přiznám, že článek jsem přečetl celý, reakce jsem jen prolítnul, protože to je nadlouho a víceméně beze smyslu (pro – proti, a pořád dokola.) Vlastně se chci jen zeptat, jaký MLM děláte pane Šubrte? Pochlubte se. A k cenám a koncentraci – vitamín C není koncentrát v tom smyslu, že ho je 10graml v jedné tabletě (to si můžete koupit šumivé céčko v lékárně, to má v tabletě 1000mg vitaminu C), ale je přírodní a obsahuje látky, které pomáhají jeho vstřebání. Samotného vitamínu je v jedné tabletě 30mg a berou se dvě denně, což pokryje DDD. Největší přínos je ovšem v těch přídavných látkách (fitonutrientech). Jablko taky není jen z Céčka a proto je zdravější než celaskon a tady je to podobné.
    Špagety stojí 311Kč, ale za 4kila (takže klasických 500g vychází na 38,9kč). Je to drahý! Ale například u nás v samoobsluze (místní, ne řetězec) nají domácí špagety od Františka Krupičky za 55. V čem jsou lepší než amwayácký, nevim.
    A k tomu, že amway ničí manželství a rodiny – nemohu souhlasit. Ti lidé, díky tomu, že se najednou potkávají s jinými lidmi než doposud, najednou třeba mnohem víc čtou a méně koukají na ordinaci atp., tráví víc času venku a méně na gauči, tak samozřejmě se jeví svému okolí jiní a možná i divní. Ale pravda je taková, že když něčí manželství stojí za pendrek, tak už na tom amway nic nezmění. A nebo by to bylo jiné, kdyby ti lidé najednou dělali oriflame? Nebo Mary Kay? Nebo kdyby se začali věnovat skautingu nebo nějakému sportu? Nebylo. Bylo by to uplně stejné, protože pro partnery těch lidí je to něco mimo zónu pohodlí a MUSÍ se proti tomu vymezit. A možnosti jsou – jsem pro, budu to dělat s tebou a nebo jsem proti, neotravuj mě s tím, nemluv přede mnou o tom, nikam mě netahej atd. A může jít třeba o kynologický kroužek, je to jedno.
    Takže jaký MLM děláte?
    A proč jste napsal zrovna takový článek? Proč ne třeba: „Dělám takový a takový byznys a je to super, protože:…“
    Vypadal byste jako fanatik, kdybyste si pochválil svoje podnikání? Ty produkty, které ten systém distribuuje? Neostýchejte se, do toho!!!
    Dám si vás do záložek a kouknu se, co odpovíte:-)

  39. Jiří Šubr
    12 Říjen 2011, 17:50

    Článek jsem napsal, protože jsem chtěl přidat na internet zkušenost, kterou si někdo vezme k srdci někdo ji odsoudí, to už mi je jedno. O amway je toho na internetu spousty, ale většinou to je buď od strany zklamané nebo od strany, která to vychvaluje do nebes. Já nejsem ani jedno, použil jsem neutrální postup a toto je výsledek. Žádné MLM nedělám. Svoje podnikání zvěřejňovat nebudu protože potom nikomu nic není :)

  40. Miki
    13 Říjen 2011, 09:36

    Okolo roku 2000 jsem v Amway sektě nějaký čas byl. Nakupoval jsem zboží jak šílený a prodělal okolo 50 000 :-( Potom jsem to splácel ještě nekolik let. Amway rozhodně nedoporučuju!!!

  41. Diri
    19 Říjen 2011, 12:15

    Koukám, že v Amway jsem pořád stejný lidi jako můj kamarád. Během několika měsíců se z vás stane normální mogor, od které se budou lidi odvracet. Odstrašující případ je můj kamarád!

  42. Vratislav
    01 Listopad 2011, 15:43

    pro Miky proč si nakupoval zboží jak šílený nechápu .Copak Ti někdo stál na krku a říkal,že musíš koupit?Tím co si napsal si se zařadil mezi klasické čecháčky.Nic sis nespočítal a myslel sis ,že budeš za týden milionář.Stejně tak jak Ty reagují lidé co si půjčí.Vidí velkou půjčku za pár korun nic si nespočítají a pak se diví,že zaplatí za půčku 5tis. např.90tis,ale už nepřizná svou chybu,ale svede to na banku jaké to jsou sv..ě. Takže příště začněte u sebe a pak kritizujte.Proč si kupoval zboží za 50tisíc?To máš takovou spotřebu?Nechápu ,ale vlastně chápu typickej čech

  43. parkys
    24 Listopad 2011, 10:34

    Jo Amway :-) Já v tom byl asi rok a viděl jsem tam plno fanatiků. Nic pro normální lidi!

  44. Patrik
    30 Prosinec 2011, 19:44

    Amway je sekta! Matka z toho úplně blázní!

  45. daisyy
    21 Leden 2012, 21:03

    Jednou jsem si koupila od Amway šampon, který jsem musela ředit a nic moc. Ale musím říct, že MLM je nejspravedlivější systém odměňování. Jsem konkrétně poradce firmy LR Beauty, řekla bych, že jejich produkty jsou lepší díky široké škále produktů Aloe vera a s vysokým podílem Aloe.

  46. daisyy
    22 Leden 2012, 11:18

    Ale jinak proti Amwayi nic nemám, věřím tomu, že prodávají kvalitní věci, kdyby mi někdo nabízel krém od Nivei nebo od Amwaye, tak si koupím ten od Amwaye. Vím, že tohle je diskuze o Amway, ale jak jsem zmínila to LR, tak má od Amwaye navrch díky tomu Aloe, tuším, že tohle Amway vůbec neprodává.

  47. daisyy
    22 Leden 2012, 11:21

    Jo a je pravda, že MLM se musí dělat s láskou, dobrým srdcem a touhou pomoct druhým lidem, ale jestli do toho jdete s chamtivostí a sobeckou touhou za každou cenu něco prodat, tak se vám to zbohatnutí opravdu nepodaří. To vím z vlastní zkušenosti. Takže já systému MLM fandím.

  48. daisyy
    01 Únor 2012, 17:01

    Podrobněji jsem si tady přečetla vaše příspěvky a ten, kdo tvrdí, že Amway není MLM, ale banda sektářů, tak se velice mýlí. Sama Amway nedělám, ale vy, kdo je osočujete,že okrádají a blbnou lidi, tak nemáte ani trochu pravdu, MLM je poctivý systém a když k němu přistupujete správným způsobem, tak na něm nikdy neproděláte. Není pravda, že MLM ničí rodiny a přátelství, to si dělají lidi sami. A navíc, pokud už vás někdy oslovil prodejce Amway, tak snad máte svobodnou možnost volby se buď přidat nebo odmítnout, nikdo vám nic nenutí. Když se zaregistrujete a později zjistíte, že vás to nebaví, tak vás přece nikdo nenutí, abyste kupovali dál výrobky a nasekali si dluhy, jak to tady psal nějaký pán. To je nesmysl, je vidět, že ten dotyčný vůbec nepochopil smysl MLM, prostě jenom viděl snadný výdělek, nakoupil produkty a pak jenom čekal, že mu prachy samy od sebe přílítnou do peněženky. Ano, typický Čech, s tím souhlasím, ale bez práce nejsou koláče. Takže vy všichni, kdo tady Amway osočujete, se zamyslete sami nad sebou, jak můžete soudit něco, co jste nikdy nedělali, vždyť nemůžete vědět, jaké to je a vy, kdo jste se zaregistrovali a nějakým způsobem prodělali, tak jste MLM vůbec nepochopili, ale to není vina Amwaye, ale pouze vaše, že jste se nechali zlákat snadným výdělkem.

  49. Eda
    09 Únor 2012, 05:48

    AMWAY JE SEKTA!
    Dejte pozor na sektáře Čížka a Hassmanna. Jsou to sektáři a vymývači mozků!!!

  50. daisyy
    11 Únor 2012, 16:15

    AMWAY NENÍ SEKTA

    Amway žádná sekta není a kdo si myslí, že ano, tak princip firmy vůbec nepochopil. Lidi si myslí, že se jedná o sektu, protože jejich obchod funguje trochu jinak, než jak jsme v CR zvyklí, ale když MLM prozkoumáte, tak snad i tomu největšímu blbečkovi musí dojít, že na MLM se NEDÁ prodělat. A kdo prodělal, tak je prostě blbej a nic nepochopil.
    Samozřejmě, že každá firma je určitý typ komunity, ale pod pojmem „sekta“ já si představuju lidi, kteří vás s něčím osloví a když neuspějou, tak vás pronásledují a dělají vám ze života peklo. Dělá snad někomu z vás Amway ze života peklo? Ty negativní komentáře sem píšou jen ubožáci,co si mysleli, že za týden u Amwaye vydělají miliony a teď jsou zklamaní, že jim to nevyšlo a snaží se ze zášti pošpinit firmu, která za nic nemůže. Jděte všichni do háje,je vidět, že jste parta blbečků, kteří nic nepochopili a to doslova.

  51. daisyy
    11 Únor 2012, 16:50

    Jak jsem psala výše, tak já Amway nedělám, sice jsem měla 2x možnost se zaregistrovat, ale neudělala jsem to, protože ti poradci byli opravdu špatní a firmu prezentovali dost tragickým způsobem, poprvé mě na prezentaci pozvala mamka mojí kamarádky a jenom mluvila o životním prostředí, o seberealizaci atd., vůbec mi neřekla, že se jedná o Amway a o prodej kosmetiky, byla jsem z toho celá jantarová a nic jsem nechápala a když jsem si od kamarádky chtěla půjčit katalog s výrobky, tak mi ho ani nechtěla ukázat a dodnes nechápu, proč. Navíc mi v té době bylo 17 let, tak jsem ani nemohla podepsat smlouvu a podruhé mě pozval známý mojí kamarádky a taky mi nechtěl říct, že se jedná o Amway, musela jsem to z něj doslova vypáčit a navíc jenom blábolil, že když se zaregistruju, tak nebudu muset vůbec nic dělat a přesto budu vydělávat, jenže já jsem pochopila,že když chci zbohatnout, tak prostě musím pracovat a ne, že ne. Takže kvůli těmto poradcům jsem se nezaregistrovala, ale přesto jsem na firmu nikdy nezanevřela a nemyslím si o ní nic špatného, spíš pravý opak, jenom jsem holt měla smůlu na poradce.

  52. daisyy
    12 Únor 2012, 09:41

    Kdežto když jsem se setkala se svojí LR poradkyní, tak šla rovnou k věci, hned mi řekla, o jakou firmu se jedná a o co zde běží, mluvila se mnou jasně a otevřeně jako rovný s rovným, za nic se neschovávala, takže jsem smlouvu podepsala. Amway poradci si se mnou ke své smůle akorát hráli na schovávanou a to já nemám ráda. Ale jinak je Amway ok.

  53. Denisa
    17 Únor 2012, 21:45

    Amway znám roky, až před měsícem jsem od kamarádky dostala na vyzkoušení L.O.C a písek. Mám 2 malé děti a dost velkou domácnost, Jsem moc spokojená, vše je krásně čistě a naleštěné. Moc mě zaujala prezentace paní která amway prodává, doopravdy mě nadchla. Co vše ty přípravdky umí. Postupně si nakupuji další prostředky a zatím jsem moc spokojená. příjde mi to jako zázrak co to umí bez drhnutí. Ceny mi vysoké nepříjdou. Doma pomalu už nic jiného nepoužívám. Podle mě je to vysoká kvalita.

  54. Darhel
    27 Únor 2012, 11:23

    Jednou jsem byl pozván na nějaké Amway shromáždění do velké haly. Viděl jsem tam poskakující a pokřikují blázny, co si mysleji, jak z nich budou jednou milionáři :D Je to normální vymývání mozků!
    Také jsem měl tu čest vyzkoušel ten jejich předražený prášek na prádlo. Manželka s ním byla velice nespokojená, tvrdila, že v horším prášku nikdy neprala.

  55. daisyy
    27 Únor 2012, 17:49

    Já bych ještě něco podotka panu Šubrovi, který se tady ohání faktem, že Amway není MLM. Pane Šubre, logicky, když je Amway zakladatelem MLM, jak se může za pravý modul MLM pouze schovávat? Mě to zní dost nelogicky. Myslíte, že to je banda blbounů, kteří něco vymyslí a pak se rychle schovají za nějakou lumpárnu? To by to fakt byli blbci,kteří by firmě akorát škodili. Ráda bych od vás slyšela logické a rozumné vysvětlení.

  56. Jiří Šubr
    05 Březen 2012, 14:09

    Dobrý den, Amway zdaleka není zakladatelem MLM. O žádnou bandu tupounů nejde, ba naopak, jde o velmi chytré pracovníky. Lidi, nebuďte včerejší a prohledejte trošku Google. Stovky nespokojených členů, kteří měli vysoké příjmy a z nepochopitelného důvodu jim byl smazán účet za…. Navíc jsem nepsal, že se na tom nedá, dá se na tom vydělat, ale já na to žaludek nemám. A nikoho nepřesvědčuju aby s tím skončil, jde o jeden názor z milionu a každý si může udělat obrázek sám, popřípadě si to vyzkoušet.

  57. Ela
    13 Březen 2012, 10:28

    Koupila jsem si od Amway ty jejich hrnce za nekřesťanské peníze. Ale horší šmejdy jsem nikdy neviděla, tak jsem jim je vrátila. Víc už nikdy Amway!

  58. Ema
    29 Březen 2012, 07:57

    Měla jsem tu čest amway výrobky nedávno vyzkoušet. Kamarádka Amway dělá, takže mi nakoupila za 6000. Všechno jsem jí vrátila, jde o předražené šunty. Prací prášek, krém…

  59. daisyy
    01 Duben 2012, 12:54

    Pane Šubre, já tedy nevím……..ale všichni víme, že Amway je zakladatelem MLM už někdy od roku 1959, tak proč by se za pouhý modul MLM schovávala, když jde o jejího zakladatele. Ve Vašich dřívějších příspěvcích sám píšete, že Amway je zakladatel MLM a teď píšete, že není, tak já tomu moc nerozumím……..:-) Nezlobte se na mě, ale já musím dát za pravdu paní Šťovíčkové, když Vaše děti mají ekzém a obyčejné šunty z krámu ten ekzém ještě zhoršují, naopak produkty Amwaye jsou k jejím rukám šetrné, tak jako co jiného má ta paní kupovat? Co byste dělal vy na jejím místě? Máte vůbec děti?? Já zatím ne, ale zachovala bych se stejně jako paní Šťovíčková, 100% bych kupovala to, co jim neubližuje a pomáhá a co nezatěžuje přírodu. To mi přijde naprosto normální…..

  60. Dan
    06 Duben 2012, 10:10

    Jako první využila MLM firma California Vitamins roku 1940 v USA. Později tento způsob přímého prodeje převzala také firma Amway (1959), která se v roce 1979 zasadila o definici legální podoby MLM. Tato definice se stala v mnohých státech základem pro vymezení podmínek zákonem.

    Já dělal Amway něco přes rok. Pořád se tam něco muselo – kupovat zboží, CDéčka, semináře… Stálo mě to hodně peněz a nic jsem nevydělal. Proto jsem toho včas nechal. Kamarád ten je na tom hůř, hodně se zadlužil a rozvedl se.

  61. daisyy
    18 Duben 2012, 16:36

    moje kamarádka taky dělá Amway a nikdy neříkala, že by ji do něčeho nutili, ono je důležité si všechno dobře spočítat a ne nakupovat jak šílený a potom jen tak čekat na prachy. Kamarádka je s tímhle kšeftem spokojená.

  62. Amálie
    17 Květen 2012, 19:03

    Obchodní model společnosti Amway se mi nelíbí, hlavně se mi nelíbí, že bych měla kontakovat lidi,které jsem už víc než 3 roky neviděla. Tekutý detergent na prádlo si nemůžu společně s přípravkem LOC a DishDrops vynachválit. Ale kosmetiku a to ostatní mi už tak kvalitní a výhodné nepřijde. A protože mi to nedalo, donesla jsem tu jejich zubní pastu ke svému zubaři. Jeho první otázka byla, kolik to stálo. Jeho následující slova mě překvapily. Ta pasta je nekvalitní,obsahuje pěnidla,která by se neměla používat a má malý obsah fluoridu! Tak pro příště vím, že není nad starý dobrý Elmex.

  63. Petr B.
    20 Květen 2012, 14:44

    Amálie: no, tak si také něco přečtěte o zubařích a opravdových dlouhodobých účincích fluoridu na zuby… Budete valit voči.
    P.S.: nejsem od Amway, zkoušeli to na mě, nikdy nevstoupím, ale jejich produkty mám rád….

  64. Miloš
    03 Červen 2012, 16:48

    Já Amway nějaký čas dělal (něco přes rok). Vadilo mi, že se pořád něco muselo – chodit na semináře, kupovat knížky, kupovat výrobky… Abych pravdu, řekl, tak to docela lezlo do peněz.

  65. Amway, Amway Business, Amway semináře » Jsou Amwayáci verbíři lidí, manipulátoři? Je amway opravdu nejlepší byznys na světě, jak oni tvrdí?
    10 Červen 2012, 11:58

    [...] Amway, pochybný multilevel marketing [...]

  66. Alison
    06 Srpen 2012, 18:02

    Do Amwaye mě chtěla dostat kamarádka přes svého kamaráda. Prezentaci dělal on. Hodinu jsem poslouchala, o čem Amway je, i když to bylo zbytečné, protože MLM chápu. Celou tu dobu mi nechtěl říct,že se jedná o Amway. Celá prezentaci tkvěla v tom, že neustále opakoval,že nebudu muset vůbec nic dělat. Totální kravina. Po hodině mluvení mi teda řekl,že se jedná o Amway. Asi si myslel, že jsem tak blbá a podepíšu smluvu,aniž bych věděla, co podepisuji. Když jsem řekla, že Amway znám a že nemám zájem, jen rozčileně zvolal:“Dopytle, každej to zná.“ Kdyby mi hned na začátku řekl, že se jedná o Amway, mohl by si ušetřit hodinu zbytečného mluvení. Takže Amway mě ani trochu neláká.

  67. Lentilka
    13 Srpen 2012, 13:40

    Amway výrobek jsem vyzkoušela jednou před lety, od kamarádky jsem si koupila šampon Satinique na mastné vlasy. Stál asi 250 Kč. Zezačátku byl docela ok, ale pak mi ještě vnutila nějakou pitomou ředicí lahev asi za 50 Kč, že prý když si šampon začnu ředit, tak déle vydrží. Vydržel sice déle,ale po zředění se z něj stala naprosto nepoužitelná šlichta, která ani nepěnila. Bylo to celkem k ničemu, díky lahvi vyhozené peníze. Aspoň pro příště vím, co nemám kupovat.

  68. Ester
    12 Listopad 2012, 13:27

    Zdravím všechny, kteří se pročetli až sem. :-)
    Před týdnem mi na mobil volala paní, kterou jsem v životě neviděla, aby mi sdělila, že někde (bůhvíkde) sehnala mé číslo a má pro mě nabídku ke spolupráci za slušné peníze. Vzhledem k tomu, že pracuju jako OSVČ, získávám práci nezřídka i tímto způsobem (lidé se o mně zmíní, respektive o tom, že byli s mou odvedenou prací spokojeni) a to je pro mě ta nejkvalitnější reklama. Svou práci dělám ráda, můžu si ji dle svého organizovat a především jsem tento obor vystudovala a jsem na to v podstatě hrdá.
    Ona cizí volající žena mi do telefonu nechtěla ani naznačit, oč jde, tak jsme si domluvily schůzku. Už na začátku mi bylo jasné, že nejde o zakázku z mého oboru, ale k Amwayi jsme se prokousaly až po hodině. Vím o tomto systému, a hned jsem oznámila, že nemám zájem. Následoval ovšem další dlouhý výklad za použití kartiček s prioritami. Hned poté úžasná reklama na výrobky. Oznámila jsem té cizí paní, že jsem alergická na nějakou nezjištěnou parfémovou látku, načež mi bylo sděleno, že výrobky jsou zcela ekologické, přírodní a neparfémované. Nemusím mít ale žádné odborné vzdělání, aby mi bylo jasné, že zboží jako šampon, sprchový gel, prací a čisticí prášky prostě nějakou tu „voňavou“ složku v sobě mít musí, i když třeba minimálně, a já nepoznám jinak, že je to právě ona složka, která mi ubližuje, než ozkoušením. Na to je ale koncentrát přece jenom trošku drahý, v drogerii a v lékárně dostanu tester.
    Argument, že můžu zboží vrátit, je bezvadný, ale tím si k vynaloženým penězům musím přičíst čas, abych výrobek zabalila, odešla s ním na poštu a s nějakým udůvodňovacím dopisem ho poslala (a zaplatila za to!) zpět.
    Nicméně věřím v kvalitu těchto výrobků, lidi by je jistě tolik let nekupovali, mám jenom smůlu, že je za tolik peněz testovat nemůžu.
    Tolik ke zboží.
    Ta paní mi ovšem nabízela především výdělek. Několikrát jsem se jí snažila skočit do řeči: „Tak fajn, ale kdy a kolik peněz můžu získat? Mluvíte o zakoupení výrobku, dobře, koupím, ale co dál? Zatím peníze jenom vydávám. Po přednášce o tom, jak se zapojím do systému, v němž se budu dál vzdělávat a budu pomáhat lidem, jsme se po další hodině dostaly k nějakým bodům. Obohatila jsem mozek o to, že jeden bod znamená 50 Kč, a za 1000 bodů mi prý na účet dorazí 2800 Kč. Nějak se mi podařilo vynásobit, že tisíc bodů rovná se nákup za 50 000 Kč, což mi tak nějak narušilo rovnováhu a ani jsem se vlastně nezeptala, za jakou dobu bych měla tento báječný nákup absolvovat. Tím jsme se dostaly k jakýmsi týmům, jejichž fungování jsem nepochopila. Oznámila jsem, že mám práci, která mě baví, a věnuju jí většinu času, a že rozhodně nechci shánět telefonní čísla a dávat si schůzku s cizími lidmi a nabízet jim výrobky, které z té obrovské škály nikdy ani nemůžu ozkusit.
    Myslela jsem, že už dál není co řešit, ale paní mi oznámila, že zavolá za týden. Mám se prý zatím podívat třeba na knihu Roberta K.: Bohatý táta, chudý táta. Proč mi to jenom připomnělo ty dvojice v podchodech, co mi nabízejí knihu Pouliční gangy a Strážná věž…
    Když jsem pak zcela samozřejmě za týden paní do telefonu sdělila, že se do tohoto systému zapojit nechci, končila hovor slovy: Myslíte vy vůbec na svoje děti? Co když některé z nich přejede auto, bude na vozíku, a vy kvůli tomu přestanete pracovat? Nebude se vám hodit pasivní příjem, který byste mohla mít z Amway?
    Nebude! Pokud se stane něco mým dětem, poslední věc na světě budou peníze!
    A jestliže ten báječný vztah k lidem, pomoc, priority atd. spočívá v tomhle, nemám tam co dělat. Na léčbu či smrt celé své rodiny v případě neštěstí jsem zajištěna jinak. Arogantní a lehce výhružné ukončení nikdy nezapočaté práce u Amway udělalo velkou tlustou čáru.
    Panu Šubrovi děkuju za úvodní článek, se kterým jsem se ztotožnila a pak vážně pročetla celou diskusi. A taky mu děkuju za to, že dokáže reagovat jednou dvěma větami. Mně se to nepovedlo. :-)) Ale třeba pomůžu někomu, kdo bádá.
    Jo, a drobet matematiky: Za dobu, kdy tento systém funguje v ČR, bychom přece měli být zapojeni všichni, včetně starců a nemluvňat, a někteří dokonce dvakrát. :-)
    A statisticky: Mezi mými známými jsou tři lidé, kteří se díky Amway dostali do finančních problémů. Jeden ještě dnes dluží, kam se podívá, druhý už několik let bojuje s exekutory. Jsou hloupí všichni tři, stačilo přece nevstoupit… !! :-))
    Žádného známého mezi úspěšnými nemám. Nepochybuju o tom, že jsou, ale já o nich nevím. Ani váš přitahovatel do systému vám nedá nahlédnout do příjmů, jelikož vám po tom nic není.
    Mám dobrou radu a bez odkazu na jakékoli stránky – zkuste si vydělávat tím, co umíte. Kdo si najde práci v oboru, může to solidně dotáhnout k milionům.
    Kdo nic neumí, tomu ani Amway nepomůže…

  69. Marek
    17 Listopad 2012, 13:10

    64Miloš napsal v 16:48 dne 3.6.2012:
    Já Amway nějaký čas dělal (něco přes rok). Vadilo mi, že se pořád něco muselo – chodit na semináře, kupovat knížky, kupovat výrobky… Abych pravdu, řekl, tak to docela lezlo do peněz

    To jsou akorát blbý keci, kdo o tom nic neví… Co leze to peněz??Zahraj si ruletu na netu uvidíš co leze do peněz!!!

  70. lentilka
    25 Leden 2013, 15:18

    Ano paní Ester, bohužel většina poradců vyvíjí na lidi při prezentaci hrozný nátlak,taky s tím mám svoji zkušenost. Potom se vás snaží přesvědčit, že když se nezaregistrujete, tak jste ti největší blbci na světě. Pozor na to!!! Pokud se vás snaží poradce ještě vyděsit větami toho typu, jaké jste uvedla, tzn. myslíte vůbec na své děti, co kdyby se jim něco stalo?- moje rada zní: NEVSTUPOVAT DO OBCHODU. Takový poradce vás chce dostat stůj co stůj, chce vás jen vyděsit a pokud vstoupíte, bude s vámi jenom manipulovat. Člověk musí vstoupit ze svobodné vůle. S prezentací amway poradce nemám zrovna dobrou zkušenost,protože mi ani nechtěl říct, o jakou firmu se jedná a doslova jsem to z něj musela vypáčit. Celou dobu jsem z jeho strany cítila nátlak a manipulaci.
    Pokud někdo chce do tohoto obchodu vstoupit, sežeňte si poradce, který bude mít trpělivost a nebude vás do ničeho nutit.

  71. lentilka
    28 Leden 2013, 09:12

    Základ každé slušné prezentace je představit firmu a obchod hned na úvodu. To je to nejdůležitější a pokud amway poradci neovládají ani toto, pak spolupráce s nimi nemá žádný význam.

  72. kayn
    15 Únor 2013, 00:24

    Delaj pro ne i vysokoskolsti pedagogove :-O.

  73. Michal
    20 Březen 2013, 10:26

    Běžte radši všichni dělat něco užitečnějšího, než se tu přít, stejně tu nic nevyřešíte ani těmi nejlogičtějšími argumenty, protože každý si tu bude hájit svojí pravdu. Amway ničí manželství a přicházíte o kamarády? To je tak směšný :D Vše je o lidech, jestli s nimi neumíte správně jednat, tak je ztratíte. Takže Amway nikomu nic neničí ani nebere…Howgh

  74. Sefin
    26 Březen 2013, 14:30

    Zdravím,

    pokud to tu ještě někdo čte tak přidám svoje zkušenosti.

    první byla před lety, když jsem byl ještě na gymnáziu.

    sháněl jsem brigádu na léto… oslovil mě jeden student, že by o něčem věděl. (to jsem ještě o existenci amway vůbec netušil)

    Byl hrozně tajemný s tím o co jde… no nic říkal, jsem potřebuji nějakou brigošku abych si vydělal aspoň 20 tis za léto…

    On na mě pak vybalí amway – musel bych být opravdu vypatlaný, abych věřil, že za 2 měsíce tímto vydělám 20 tis:-D. Tímto bych chtěl ukázat pouze na neprofesionalitu některých Amway lidí. Musel moc dobře vědět co hledám a že prezentace byla jen ztrátou času pro nás oba. A pokud to bylo jen jako trénink tak to bylo minimálně na přes hubu:-D Nejsem žádná pokusná ovce!

    Nyní je mi 28 a normálně vydělávám s příjmem cca jako je státní průměr.

    Musel jsem jít (nebudu říkat proč) na Amway školení Open:

    školení v hotelu, poplatek, příjemné prostředí…

    Samotná prezentace firmy byla ok. Jenže pak se to zvrhlo k jedné a té samé věci: Finanční nezávislost a v tento moment se celý program hodil pod kytky.

    Netuším zdali je toto způsob převzatý z Amway US, ale je to naprosto ŠPATNĚ! Celá prezentace byla v duchu, vy jste zaměstnanec? Vy jste ale idiot, když můžete být podnikatel amway! V tomto u mě Amway klesl na dno největšího odpadu. Samosebou spousta lidí kteří od pohledu vypadali jako dělníci a uklizečky na toto slyšeli velice dobře. Já se těchto lidí nechci dotknout ani je urážet. Naopak si jich vážím, že tyto práce dělají. Někdo je dělat prostě musí! Ale aby Vám někdo přímo na školení mezi řádky tvrdil, že jste idioti, protože něco svou prací přinášíte světu (stavby, výrobky atd.. vím, že to není kdovíjak placené, ale je to přínosná práce) a můžete místo toho prodávat a být „finančně nezávislí…“ to je na mě příliš.

    Finanční nezávislost a časová svoboda znamená v podání amway práce tak 24 hodin denně s mnohem nižší výdělkem než je minimální mzda. A ta pohádka o diamantech… Lidi uvědomte si, že Amway dělá řekněme minimálně pár milionů lidí po celém světě a diamantů je kolik 40? Opravdu si myslíte, že se vám podaří taková haluz? Ne není to prací, je to štěstí. A myslím, že vyšší šance je vyhrát ve sportce.

    Pokud Vás tento způsob podnikání zaujal, samosebou klidně jej vyzkoušejte, ale rozhodně se nenechte zblbnout výdělkem! Dělejte to při práci a zkoušejte jejich výrobky, ale ne tak, že si řeknete tak vyzkouším vše, ale například vyzkoušejte jar, prací prášek a věci, které opravdu spotřebujete… nekupujte zbytečné věci. Jsou to pak vyhozené peníze. Ano amway umožní vrátit zboží zpět, ale už je to otrava navíc…

    rodinné vztahy… pokud s tím začnete a kdokoli ze známých a rodinným příslušníků vám řekne, že ho to nezajímá tak ho s tím už NIKDY neotravujte. Zaděláte si na pochroumaný vztah mezi blízkými a to za to rozhodně nestojí!

    výrobky:
    zkoušel jsem LOC – celkem dobré, ale příjde mi, že běžný přípravek udělá stejnou službu.

    see spray – taková pěna na okna a sklo. (bacha strašně smrdí čpavkem), ale je hodně účinná, jen je někdy trošku problém zbavit se menších šmouh. nejsou na první pohled moc vidět. Ale myslím, že bych zrovna tento výrobek doporučil, určitě minimálně na vyzkoušení.

    Amway jar (nevím název) mám z něj smíšený pocit. První byl hodně pozitivní, při druhém mytí, mi ale přišlo, že to nejde tak dobře jak to první. Asi špatný poměr koncentrátu. Ale zase 2 kamarádky, kterým jsme to koupili jsou s tím maximálně spokojené. Takže bych doporučil vyzkoušet.

    Prací prášek, někdo psal, že jej označila manželka za nejhorší. Možná byl problém v tom, že před použitím tohoto prášku musíte mít vyčištěnou pračku. Byl jsem na jedné prezentaci výrobků ve Vídni a tam se o tom paní zmiňovala. U nás se kupovala nová a používá se tam pouze amway prášek. Nejsem na praní expert, ale přijde mi to ok a těch praček se udělá hodně. Zkuste uvidíte.
    Každopádně z tesů vycházel jako výborný prášek jeden co se prodává v lidlu, ale nepamatuji si název :-( ale je to nějaký hodně levný! Takže důkaz toho že nízká cena nutně neznamená nízká kvalita!

    mladá zkouší kosmetiku a myslím že je spokojená. Já dostal deo sprey a je dobrý. Sice voňavostí totálně nevýrazný, ale docela dobře redukuje pocení – vyzkoušel bych.

    a co mě šíleně překvapilo je něco jako jako vosk na auta. Já používal na svého plechového miláčka Turle Wax – výborný vosk, ale ten amway není špatný a má jednu výbornou vlastnost – pokud jej napatláte omylem na černé plasty tak se nic neděje. Nezanechá šmouhy a dokonce tyto plasty dokáže výrazně oživit. Je s tím sice pěkná jebačka, ale výsledek je neuvěřitelný!

    takže když to shrnu:

    Produkty jsou za mě dobré, ale je třeba vyzkoušet co vám sedne a co ne.

    Prezentace firmy a podnikání:
    Katastrofa, katastrofa.. je to opravdu sektoidní chování a vyplachování mozků. Pokud bych do toho šel tak jako samostatný člověk co jen využívá síť a na ty jejich dýchánky a školení bych se z vysoka… Dle mého názoru to Amway pouze a pouze škodí. Ale to není jen amway je to i ZFP atd.. (kamarád šel dělat ZFP a stal se z něho pěkný kokot –> přerušené kontakty, protože aby mi volal někdo ze zájmu a hned druhá věta je přidej se k ZFP je opravdu otravné)

  75. Patrika
    27 Duben 2013, 09:48

    Amway mi zprotivila kamarádka už na střední škole. Pořád se vytahovala, že používá skvělou kosmetiku, ale nikdy neřekla přesně jakou. Když jsem si koupila obyčejný šampon z drogerie, tak měla akorát blbý kecy, co si to kupuju za sr…. Až po nějaké době z ní vylezlo, že používá Amway. Svým sebestředným a povýšeným chováním mi to ale akorát všechno zhnusila natolik, že do tohoto obchodu nikdy nevstoupím a nehodlám ho ani podporovat. Někdy v prváku se jí podařilo mi vnutit šampon, který stejně nepomohl. Asi ve mě viděla dojnou krávu. Stejně jsem objevila značku, která je tisíckrát lepší.

  76. Tom
    23 Červen 2013, 10:41

    Dobrý dopoledne výrobky z amway jsou v celku dobré ale pro obyčejného člověka příliš drahé. A pokud jde o prezentaci firmy je to katastrofa. Nebudu tvrdit že je nepoužíváme, máme je doma, ale opravdu kupovat si výrobky jen od prodejců je celkem z cestné. Potom nemá žádné srovnání s jinými výrobky a prodejci. Závěrem vše má svoje plus a mínus. Káždý ať se zařídí jak je mu libo.

  77. daisyy
    15 Červenec 2013, 20:28

    Pane Šubr, chodíte sem ještě? Mohl byste mi dát na sebe email? Chtěla jsem se na něco zeptat.

  78. daisyy
    16 Červenec 2013, 08:50

    Pane Šubr, mohl byste prosím vás vymazat moje příspěvky, konkrétně pod číslem 45, 46 a 52? Děkuji.

  79. Gissmo
    30 Červenec 2013, 00:17

    Zdravim vsetkych som v Amway trosku dlhsie venujem sa tomu nieco cez rok cital som tu vsetky tie nazory je to velmi zaujimave ale s mojej vlastnej skusenosti od vtedy ako som to zacal robit musim povedat ze som fakt zmenil uhol pohladu na vec zlepsil sa mi celkovo zivot mam prijem navyse je to super popri robote mat 200 – 300 eur :) mam v plaen vybudovat velku organizaciu chcel by som to tu trosku uviest na pravu mier takze Amway ako taka je firma takze nemozte firmu obvinovat za to ze ludia to nevedia spravne zapropagovat amway nam dala prilezitost stat sa financne a casovo slobodnym samozrejme nie je to pre vsetkych nemozete cakat ze sa tam zaregistrujet a budete zarabat za mesiac tisic eur treba si trosku nastudovat sietovy marketing :) za dalsie predpoklada sa ze behom par rokov bude kazdy piaty zapojeny do sietoveho marketingu je to najucinejsi sposob predaju sluzby alebo produktu firma nemusi investovat do reklam takze moze investovat do kvality prodkutu a do vas co je mi prijemnejsie ako nejake klasicke obchody :) je fajin ze si clovek nakupi a nieco mu vratia naspet nemyslite a navyse konkretne amway ma na kazdy produkt 90 dni zaruku spokojnosti pokial by ste si kupili produkt a miniete viac ako polovicu a nie ste spokojni firma vam vrati plnu sumu bez udania dovodu ukazte mi jeden kameny obchod ktory toto ma :) za dalsie co sa tyka ceny produktov vela ludi tvrdi ze su drahe uvediem aj toto na pravu mieru co sa tyka domacnosti su to koncentraty takze su ekologicke napr : na flasa na umitie riadu stoji cca 6 eur ale spravite s nej 9 flias schvallne skuste si to prepocitat co vas vyde lacnejsie dalej som si tam vsimol ze tam riesite nejaku sektu celkom vtipne :) seminare kam chodievame vas maju motivovat to znamena ludia co tam ukazuju kde vsade boli chcu len ukazat ze tam mozte ist aj vy pokial spravite tu istu robotu ako vy tyto ludia co organizuju tieto skolenia su pozivane aj napriklad na parta bila Gatesa myslite ze aj on je v sekte :) su pozivany na miesta kde sa iny bezni ludia nedostanu a su tam pozivany pravom viete kolko ludom pomohli na urovne aby oni ani jeich rodiny nikdy nemuseli pracovat velmi vela ked si predstavite ze amway vychovala zhruba 6000 ludi co zarobilo prvy milion s amway tak ich musi byt dost nemyslite moje skusenosti mozem porovnat aj s klasickym podnikanim podnikal som aj v obalsti gastronomie a to sa neda porovnat mal som bar dosla kriza a musel som to pustit ale ked si to porovna s sietovym marketingom nemusim platit ziadnych zamestnancov ziadne sklady cas si upravim ako chcem nic neriskujem skoro nulova investicia ako povedal kiyosaki je to biznis 21 prveho strocia len je mi fakt luto to este ludia nevnimaju ale pride doba ked si to ludia zacnu uvedomvat viete kolko sa robi obrad v sietovom marketingu je to okolo 170 miliard rocne s toho 12 miliard robi amway uzasne nie preco si kus toho kolaca neukrojit :) amway je tu najdlsie zo vsetkych bola prva firma ktora bola zalozena na systeme sietoveho marketingu konecne dostali moznost podnikania aj ludia ktory nemaju na to kapital a financie a su ambiciozny a sikovny samozrejme vzdy sa najdu ludia co to budu kritizovat snad som trosku prispel aj ja svojim nazorom prajem pekny den a za gramatku sa ospravedlnujem :)

  80. VencaJ
    13 Srpen 2013, 20:47

    Dělám amway taky něco přes rok a vím, že bych se měl držet slušného chování, ale po přečtení některých příspěvků sem se prostě musel smát… nechápu jak HLOUPÝ a myslet si, že když si koupí licenci a vlastně nic neudělá tak zbohatne možná by jste si měli něco přečíst o síťovém marketingu(multi level) a jak funguje .
    Navíc nechápu jak někde může napsat, že se díky amway dostal do dluhů, protože musel nakupovat výrobky…. tak ***** když na to nemám tak to nekupuju, ale například doporučím nebo si na to nejdřív vydělám….
    Dále chápu lidí co říkají, že jim semináře na první pohled můžou přijít trochu sektický atd. , ale dále je to jen o tom, že tento druh podnikání budete dělat déle než týden a hlavně ukážete nějakou aktivitu a nebudete jen sedět na pr**** .

    Jinak dále přeji krásný den a Amway všem přítomným s klidným srdcem doporučuji (pro větší útěchu je si o tom něco přečíst v nějakém odborném článku nebo časopisu a ne na zaujatém webu)

  81. Fuzo
    17 Září 2013, 12:01

    Všichni prodejci jsou podvodníci. A jestli těm kecům ještě i věří tak jsou i nemocní.
    Howgh

  82. Veronika Nová
    29 Září 2013, 13:23

    Amway je docela obyčejný letadlo, jako bylo třeba Skyline (snad se i za to rukovalo za mříže). Ty jejich meetinky jsou úplně stejný, totožný fráze, stejný stoupání na židle a tleskání do rytmu hudby. Rozdíl je jen v tom, že si tam všichni říkají, že se milujou, napřed sobě, potom sousedovi. Jestli tohle není debilita, tak potom co?????

  83. gerda
    08 Říjen 2013, 14:40

    dobrá diskusia otvára oci pre ľudí o tychto produktoch.

  84. EDITA
    13 Říjen 2013, 18:23

    Dnes jsem náhodou narazila na různé zkušenosti s firmmou Amway,15 ROKŮ žiji obchod Amway,nebudu jednotlivé názory rozebírat ,je to zbytečné,protože budou lidé rozumní, kteří dají na osobní zkušenost ,každý má právo každý výrobek testovat 90 dnů,ukažte prosím seriozně jeden obchod, který vám toto ve spotřební sféře umožní , aby vám vrátil peníze bez udání důvodů ….Problém je v tom , že je jednodušší sednout k počítači a najít si nějaký názor člověka, kterého ani neznáte ,ale 100% mu věříte ,je mi líto já jsem nechodila na veb,ale testovala jsem poctivě a protože to byla jenom moje zkušenost ,tak jsem nikdy tyto výrobky nevyměnila ,protože mám 4 ůžasná vnoučata a také mi záleží na tom v jakém životním prostředí naše děti a vnoučata budou do budoucna žít ty pozitivní názory V ÚVOZOVKÁCH na A MWAY JSTE SI JIŽ URČITĚ PŘEČETLI .není důvod to dál rozvádět .Nikdo s lidí nepočítá globálně ,většina lidí rozmělnuje své teško vydělané peníze po 70 .-Kč za půlitru výrobku ,nikdo si nespočítá kolik může ušetřit jenom při univerzálním výrobku LOC ,KTERÝ MÁ MINIMÁLNĚ 20 MOŽNOSTÍ VYUŽITÍ JEHO PODSTATA ,JE NA BÁZI KOKOSOVÉHO OLEJE ,který je mimochodem jedním z nejzdravějším produktem pro naše tělo pro 3 tisíciletí ,firma Amway už přidává kokosový olej více jak 50 let ukažte mi prosím jednu firma, která má takové pevné kořeny ,více jak půl století ,nechápu jak může někdo napadnou výše uvedenými kritikami ,že tento obchod nefunguje navíc to LOC MÁ VYVÁŽENÉ ph DO 7,JINÉ KONKURENČNÍ VÝROBKY OD 9 DO 10 ph JE V NĚM OBSAŽENO 333 DÁVEK k použití na jaký koliv výrobek ,nic nezničí ,můžeme se v něm i vykoupat ,vzkoušejte to s konkurenčním výrobkem MISTR PROPER , doporučuji pak pochopíte rozdíl…Ještě jedna důležitost my máme 1 lahev ,která ve své koncentraci nahradí 10 litrů ,což je v klasice 20 půlitrových lahví a 10 litrových ,určitě uhodnete ,co je pro naší přirodu přínosnější
    Je na každé jak to má ,to nikdo neovlivní .doporučuji dejte si více času ,žádný seriozní amwayák na vás nebude vyvíjet žádný tlak ,alespon já jsem to tak měla DĚKUJI BOHU ,ŽE JSEM MĚLA MOŽNOST TYTO ROKY PROŽÍT ,každý si může vydělat jak je schopný .NIKDY NEPADALI PEČENÍ HOLUBY DO ÚST ,AMWAY JE PROSTŘEDEK JAK TRVALE PENÍZE VYDĚLAT ,KDYŽ JE ČLOVĚK SERIOZNÍ A VYTRVALÝ A TO JE SNAD NORMÁLNÍ a PROTO ti povrchnější přijdou o možnost vlastního názoru a to je ta největší chyba .Je to podobné jako když nás bolí zub ,že jdeme místo k zubaři k veterináří a to je ještě ta lepší alternativa ,přimlouvám se dejte na svůj názor ,stojí to za to ,přeji sluníčkové podzimní dny zdraví šechny pozitivní lidi Edita

  85. Edita
    13 Říjen 2013, 18:30

    ještě jsem zapoměla to LOC STOJÍ V 1 LITRU KONCENTRÁTU ,COŽ ODPOVÍDÁ 10 LITRŮM KONKURENČNÍHO VÝROBKU 245.- Kč ,když máte licenci ,tak 180.-Kč to je drahota co……

  86. Soňa
    13 Listopad 2013, 23:30

    Zdravím všechny,
    přečetla jsem si zde jak dobré tak i špatné ,,recenze,,.. s Amway budeme s kamarádkou začínat.
    Podáme vám bližší informace, jestli se tato práce podobá fanatismu jiných druhů firem, které se např. zabývají pojistkami. To je také bomba byznys nechat se uchlácholit do těchto Hurá akcí… na několika Meetingách jsme už byla a bohužel jsem ani jednou neslyšela, že se ze mně stane za půl roku Milionář, jak tady píšete.. :-) ! Prostě když člověk nezkusí tak neví !
    Osobně nechápu, jak se z člověka může stát fanatik, třeba to sama poznám… Přátelé, zamysleme se nad tím ale, že pokud se vám tento byznys nelíbí, neznamená to, že je špatný, ale že se pro tuto práci nehodíte, ale někomu to tak vyhovuje.

  87. Selský rozum
    23 Leden 2014, 02:38

    Hoši hoši, vy se tady zase hádáte jak fakani na pískovišti. Takovejchle diskuzí je na netu miliardy. Vzdělaní již dávno vědí, že MLM v čele s Amway je obrovským průmyslovým a výdělěčným odvětvým budoucnosti. Fakta ať si každý ověří. Je jich už dnes tolik, že se spíš divím, že jsou mezi námi ještě lidé, kteří vystavují svoji „inteligenci“ na odiv veřejnosti skrze takovéto bláboly jako jsou v tomto článku. A lituju lidi co by si snad na základě tohoto článku chtěli udělat na Amway nějakej názor. Byl by vytvořen na základě lží. Autor má asi velkou představivost, když si všechna fakta vymyslel. Se divím že mu to stálo za to. Ani jeden řádek není bez nepravdy. Všimněte si například, jak se o Amway píše v odborných časopisech a co se učí o MLM na vysokých školách. Asi by byl autor tohoto článku velice překvapen nad skutečnými fakty. Jako kdo dneska napíše že Amway je sekta, tak jasně na sebe ukazuje jakej je to vlastně nedouk, když ani neví, co to sekta vlastně je. A že to žádné prvky sekty prostě nesplňuje. A tak dále a tak dále. Všimněte si, jak těm hlupákům už dochází dech, už se to snažej 20 let pomluvit a rozvrátit a furt ta Amway toho nenechá a nenechá. A stále a stále přicházejí noví lidé kterým ten marketingový plán smysl dává a mezi nimi i velmi bohatí lidé. A ti by to jako dělali proč? Lidé co o tom nic nevědí pišou články na internet jako sem a lidé co tomu skutečně rozumí vydávají svoje knihy. Tak si kupte nějakou chytrou knihu, třeba od R. Kyiosakiho a až nikdy nebudete muset číst takovýhle bláboly jako tady. Protože vám to už snad bude jasné.

  88. Selský rozum
    23 Leden 2014, 03:01

    Ten pan Jiří Šubr je ale opravdu hodně postižený, teď jsem si všiml jak reaguje v diskuzi. Asi zásah bleskem, nebo spíše přímo meteoritem :)) Božemůj je to ale sranda s takovejma trotlama. Já na ně dycky rád vzpomínám, oni to uměj tak hezky okořenit. A díky nim je to nejlepší byznys. Protože kdyby jich nebylo, tak už by to dělali všichni a už by to nebyl nejlepší byznys. :) Takhle je ještě příležitost sem tam nějakýho zabedněnce odbednit :D

  89. Selský rozum
    23 Leden 2014, 03:08

    panu Šubrovi uděláme pápá a popřejeme mu úspěšnou chudobu a až vydá nějakou chytrou knihu, tak si ji určitě koupím a dám do výlohy s popiskem-Největší blábolista lidstva. Protože pan Šubr je na to doslova odborník :D

  90. Selský rozum
    23 Leden 2014, 03:35

    A pane šubr kdo je podle vás světovým lídrem MLM?
    pár faktů: http://cs.wikipedia.org/wiki/Amway tohle základní si najde úplně každý blbík. A i ten největší blbík na světě musí vidět, že to asi nebude tak špatný byznys, když mu věří tolik lidí a těch lidí přibývá. A čemu věříte vy pane Šubr?

  91. Alek
    05 Duben 2014, 02:32

    Tak jen ve stručnosti….na výrobky je 100% záruka. I z poloviny vypotřebované je můžete vrátit a dostanete všechny peníze zpět…..takže kvalita je jasná. V záruce není žádný háček.
    A srovnávejte srovnatelné. Napsat špagety za 300,-Kč je jedna věc, ale že uvádíte cenu za celé velké balení, kde je toho x kg, to jaksi zapomenete. Dobrá demagogie.

    A hlavně srovnávejte i stejnou kvalitu. Když řeknu, že osobní auto stálo milion Kč…je to drahé? Na Fabii ano, na Ferrari super cena

    A když je někdo nespokojen, ať zboží vrátí….a nepíše nesmysli na netu.

    Jinak doporučuji blog s informace ověřenými a nikoliv pouze názory a pocítky pisetele:

  92. Jakub sučík
    15 Duben 2014, 15:44

    Jsem pro firmu Amway… :) a proto sní začínám :)

  93. LKH
    26 Duben 2014, 09:24

    V Amway jsem byl. Jedná se o sektu, vymývají mozky přes jejich „vzdělávací“ systém – CDs, semináře apod. Výrobky samozřejmě jsou předražený s tím, že oni si to umí okecat, ale to je tak všechno. Zubní pasta za 150 Kč.. normálně stojí kolik 50 Kč? Samozřejmě tupa keců, jak je kvalitní a že ostatní prodávají šmejdy apod., kdo něco ví o pastě, tak ví, že Amwayjáci ve skutečnosti o tom nic neví. Oni mají různé semináře, CDs kde mluví „odborníci z AMwaye“ a ty jim podávají nějaké informace a většina Awmwayjů tady s tím argumentuje. Amway dělají lidi, co mají tak 15 – 20 tis. měsíčně v práci někde a machrují tady s tím, že dělají byznys. To je celý. Jejich největší leadři jsou lidi, co mají 60 tisíc – 100 tis. měsíčně a tim pak tleskají na podiu, podotýkám, že tito lidé mají tyhle peníze za 10 a více let..a jsou rádi. Co vím, tak je to stojí čas, kamarádi, peníze, rodina.. Ale všichni americký úsměvy a na podiu říkají, jak je Amway super.

    To samý zdejší vymletí Amwayjové. Tupa keců, řečí, odvádění pozorností, psaní dlouhých slohů, napadání autůrů a já nevím, co ještě. Typický Amwayj.

  94. Larry Fox
    25 Červen 2014, 13:26

    Vítejte 24hodinová výpůjční služby

    Už jste se snažil získat úvěry od bank, ale bez úspěchu? Naléhavě potřebují peníze dostat z dluhů? Potřebujete peníze na rozšíření nebo zavedení vlastního podnikání? Získat úvěr od jednoho z předních úvěrové společnosti ve Velké Británii. 24hodinová výpůjční služba je jedním z největších zajištěných úvěrů společností ve Velké Británii a náš přátelský a zkušený personál jsou schopny zpracovávat vaše aplikace rychle a efektivně. Můžete si půjčit na jakýkoliv termín 1 – 25 rok a půjčit jakoukoli částku od £ 2.000 Kč 50,000,000.00 pro jakýkoli účel. Pro více informací, prosím, kontaktujte prostřednictvím e-mailu:
    Pozdravy
    Larry Fox

  95. Petr
    13 Srpen 2014, 16:05

    U Amway jsem registrovaný pár měsíců a nestačím se divit. Na seminářích ti blázni skákají a pokřikují jako šílení. Je to jasná sekta.

  96. dieta dukan fase attacco
    02 Listopad 2014, 03:46

    Amway, pochybný multilevel marketing | JsmeOnline.cz...

  97. Petr Zlámal
    18 Leden 2015, 12:40

    Amway je normální sekta a vymývání mozků

  98. Ttxt
    01 Březen 2015, 14:39

    Jak tak koukám, tak je tady samej vymazanej AW. Kolik z Vás je milionářů? Nebo je jenom znáte?
    MLM je bezesporu dobrý business, ale je to tak i ve Vašem případě? Kolik jste investovali do materiálů?
    Když je někdo headliner, nebo jak tomu říkáte, víte, že může být z AW odejít a s tím celý jeho kmen? Žádný majetek na doživotí. Když je to tak super věc, proč to každý nedělá? …

  99. Tomáš
    16 Únor 2016, 14:05

    Dobrý den, v amway jsem se dostal přes chlápka co znal mojí manželku. Pozval jí na kafe, že prý má dobrý byznys. Jelikož já jsem celkem úspěšný podnikatel tak mě zajímá každý způsob jak zdokonalit firmu, příjem atd.. Tak jsem na zchůzku taky zašel, jelikož mi manželka řekla, že jsem zvaný. Dotyčný jí řekl ať klidně veme manžela.

    Když jsme dorazili na schůzku tak dotyčný začal vyzvídat co dělám kolik mám peněz atd. Tak jsem mu řekl, že ho to nemusí zajímat a jsem tady pro to aby mi ukázal svůj byznys. Začal mi ukazovat fakta atd. (Přesvědčovat, že je to nejlepší byznys atd.. passivní přijem, že zná lidi co si tím vydělávají veliký peníze.

    Takže mě dostalo že zná lidi co si tím vydělávají to mě je v celku uplně jedno. Já znám lidi co si vydělávají sportem a vživotě si tím já osobně vydělávat nebudu. Tak jsem se ho zeptal:“ a Vám to nevidělává? Tu odpověd zatutlal tak ještě aby ne když přijel ve fábii. Tak jak mi může tvrdit, že je to nejlepší byznys?“ A už se začal vymlouvat. Nejvíc mě dostalo když mi řekl, že mě seznámí sněký z nich tak jsem souhlasil, ale už jen ze zvědavosti. Jel jsem na nějáky seminář za 350 Kč. Za 1. S nikým mě neseznámil. 2. No a už od tý doby nechci o amway nechci slyšet ani slovo je mi z toho zle. Lidi jsou fakt hloupí. Nevím komu jde do kapsi ten vstup ale předpokládám, že těm týpkům co to pořádají. Takže ty týpci je oškubou za vstupný na blbost kde jim říkají, že budou bohatí a to je vše? :D to už jsem se opravdu smál. Takže lidi když chcete tak jim plaťte a ještě jim za to tleskejte jak vás okradli. Nikdo z těch rádo by obchodníků neví co je to školení. Rozhodně ne žvásty já to dokázal tak ty musíš taky.

    No a na závěr až mi tady nějáký amwayák bude říkat, že jsem nula , nebo že jsem to špatně pochopil, nebo že budu v životě jen ležet na gauči koukat na tv atd.. Nebo dokonce kritizovat můj pravopis :D. To jsou jejich best argumenty. 90 procent argumentů nemaj podležený důkazem. Jak víte, že člověk co sem píše svojí zkušenost je nula? Co když má v garáži porshe jako já? Jak víte, že je to nej byznys který na 100 procent funguje? Když vám to sotva vydělává? Jak můžete lidem říkat, e jsou nuly když dáváte peníze lidem co vás okrádaji a ještě jim tleskáte? Zamyslete se.

    Díky s pozdravem Tomáš ;)

  100. jay samuel
    07 Srpen 2016, 05:43

    Dobrý den, pane / Madam,
    Pokud potřebujete naléhavou práci pro zřízení úvěru, nebo potřebujete půjčku splatit
    vaše dluhy, potřebujete úvěr refinancovat? Potřebujete úvěr na nákup automobilu nebo
    dům? Ano, pokud jste v pořádku, nabízíme všechny druhy půjček bez kreditu
    obraťte se na příslušnou úrokovou sazbou!!! Kontaktujte nás ještě dnes prostřednictvím e-mailu.


Jaké jsou Vaše zkušenosti? Napište nám je..


Jméno *

Emailová adresa *